کد خبر 511657
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

معاون فرهنگي واجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران از برگزاري برنامه هاي متنوع به مناسبت به مناسبت فرا رسيدن شب يلدا خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد صائبي معاون فرهنگي واجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران گفت: در راستاي زنده نگهداشتن سنت صله رحم در شب يلدا معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران برنامه هاي ويژه اي را در ايستگاه هاي مترو اجرا كرده است.

وي به نصب بنر هايي با موضوع يلدا در مترو تهران اشاره كرد و افزود: بنر و لمینت هایی با عنوان یلدای مهدوی در ایستگاه ها و قطارهای مترو تهران به مناسبت شب یلدا نصب شده است.

معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران در ادامه به برگزاري نمايش يك روزه با موضوع يلدا اشاره و خاطر نشان كرد: همچنين در شب يلدا اجراي موسيقي را در ده ايستگاه منتخب خواهيم داشت.

وی افزود: امروز همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان(عج) در كليه ايستگاه هاي مترو همزمان با اذان ظهر و عصر، قرائت دعا فرج انجام خواهد شد.

صائبی در انتها به فعالیت مشترک با مرکز مطالعاتی مهدی موعود اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز آغاز ولایت امام عصر با همکاری موسسه مهدی موعود، ایستگاه معرفی کتاب های تازه های نشر نیز در میدان ولی عصر(عج) رونمایی می شود. در این طرح به صورت ماهانه ده جلد کتاب جدید با موضوع مهدویت معرفی شده و در غرفه معرفی کتاب امکان خرید اینترنتی کتاب از سایت مهدی موعود با استفاده از کدهای QR نیز محیا شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس