کد خبر 511529
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

رییس اتحادیه قنادان گفت: همیشه و طبق روال هرساله در ایام پرفروش سال از جمله شب یلدا، فعالیت موازی برخی صنوف برای فروش شیرینی و اقلام پرمصرف این روزها رونق می‌گیرد که با وجود پیگیری ها از اتاق اصناف، هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده‌ایم.

به گزارش مشرق ، علی بهرمند رییس اتحادیه قنادان، با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه اتحادیه قنادان، تداخل صنفی با تولیدکنندگان نان های فانتزی است، اظهار کرد: برخی صنوف مثل نان های فانتزی به جای تولید نان، اقدام به عرضه شیرینی های مختلف می‌کنند و این در حالی است که شیرینی عرضه شده در مغازه های فروش نان فانتزی قابل قیاس با قنادی ها نیست، چون مواد مورد استفاده و کیفیت شیرینی قنادی ها بسیار بالاتر است.

وی با بیان اینکه در مناسبت های مختلف و از جمله شب یلدا میزان بازرسی ها را افزایش می دهیم، گفت: علاوه بر نظارت بازرسان اتحادیه، بازرسی اتاق اصناف و اداره بهداشت را نیز داریم.

در تهران قنادی درجه سه نداریم

رییس اتحادیه قنادان در بخشی از سخنان خود درباره درجه بندی قنادی ها نیز توضیح داد: سه نوع درجه بندی برای قنادی‌ها داریم اما در تهران قنادی درجه سه وجود ندارد و قیمت شیرینی در قنادی های درجه یک و دو نیز متفاوت است.

وی درباره کیفیت شیرینی درقنادی های درجه یک و دو گفت: طبیعی است کیفیت شیرینی در قنادی های درجه یک کمی بهتر از درجه دو است و البته محیط قنادی، ماشین آلات، طراحی مغازه نیز از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در این زمینه است.

بهرمند در عین حال بیان کرد: در حال حاضر تعداد 1100 واحد مجوز دار در شهر تهران داریم که 300 واحد دیگر نیز در حال دریافت پروانه هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس