کد خبر 508606
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

گفت: چی شده که این روزنامه‌های زنجیره‌ای هر روز یک مسئله بی‌اهمیت را با تیتر درشت در صفحه اول چاپ می‌کنند و درباره آن کلی تحلیل و تفسیر ارائه می‌دهند!؟

 به گزارش مشرق، کیهان در قسمت گفت و شنود امروز نوشت:

گفت: چی شده که این روزنامه‌های زنجیره‌ای هر روز یک مسئله بی‌اهمیت را با تیتر درشت در صفحه اول چاپ می‌کنند و درباره آن کلی تحلیل و تفسیر ارائه می‌دهند!؟

گفتم: نپرس چی شده؟... بگو چی نشده!

گفت: خب! چی نشده؟!

گفتم: آنهمه وعده که درباره عبور از رکود و مهار تورم و ایجاد اشتغال و تأمین مسکن و ارزانی اجناس و... داده بودند بر زمین مانده و انجام نشده.

گفت: یعنی با تیترهای درپیتی و کلیات ابوالبقاء می‌خواهند آدرس غلط بدهند و حواس مردم را از وعده‌های انجام نشده منحرف کنند؟! ولی مردم که حساب دستشان است.

گفتم: چه عرض کنم؟! آن قدیم ندیم‌ها، عده‌ای برای فتح یک قلعه رفته بودند و ساکنان قلعه به طرف آنها سنگ پرتاب می‌کردند. یکی از سنگ‌ها به سر یکی از مهاجمان خورد و طرف با عصبانیت فریاد زد؛ مرد حسابی! مگه سپر به این بزرگی را نمی‌بینی که سنگ را به کله‌ام می‌زنی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جاوید ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    اگه مردم عزیزمون سیاست و بازیهای سیاسی رو میشناختن که مشکلی نداشتیم .متأسفانه تبلیغات منفی و تخریب رقیب همه رو فراموشکار میکنه .احساسات هم که ماشاالله فراوان میبینیم .میگن تورم از بین رفت و به همین تکیه میکنن حالا هرکس باهوش باشه میفهمه تورم رفت ولی رکود شدید که از تورم خطرناکتره حاکم شده .مردم حاظرن تورم رو به جان بخرن ولی کسب و کار رونق داشته باشه و رکود نباشه .چند ساله تمام فعالیتها متوقف شده و طبیعتا تورم هم کم میشه و این هنر نیست .هنر اونه که همراه با کاهش تورم کسب و کار هم رونق داشته باشه .مردم عزیزمون رو سرگرم تحریمها کردن و همه چیز رو به برجام گره زدن و کسی متوجه رکود شدید نشده .ایکاش مردم عزیزمون از اقتصاد و سیاست آگاهی حتی حداقلی داشتن تا راحت تحت تأثیر قرار نگیرن و برای شعارهای بی عمل صوت و کف نزنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس