کد خبر 499848
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۹

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود شماره امروز خود نوشت:

گفت: در خبرها آمده است که دولت 1700 تن سیب‌زمینی را برای تعدیل بازار، یعنی حفظ قیمت بالای این کالا، منهدم کرده است!

گفتم: یعنی با وجود تنگدستی اقشار مستضعف و محروم جامعه، دولت یک میلیون و هفتصدهزار کیلو سیب‌زمینی را معدوم کرده و از بین برده است که مبادا قیمت آن در بازار پایین بیاید؟!

گفت: تازه شعار مبارزه با گرانی هم می‌دهند.

گفتم: این اقدامات زشت و نفرت‌انگیز فقط در میان برخی از کلان سرمایه‌داران پول‌پرست آمریکایی نمونه داشته است. دولت موسوم به اعتدال و تدبیر و  راستگویی و معتقد به چرخیدن چرخ معیشت مردم چرا دست به این اقدام مشمئزکننده زده است؟!

گفت: دولت قبلی همین سیب‌زمینی‌ها را به جای انهدام، در میان مردم محروم تقسیم کرده بود و دولت کنونی ظاهرا برای اینکه اقدامی مشابه دولت نهم انجام ندهد، دست به این حرکت زشت و ناپسند زده است.

گفتم: امان از لج‌بازی... می‌گویند دو نفر که با هم درگیر بودند، محکوم به اعدام شده بودند. پای چوبه ‌دار از اولی پرسیدند؛ آخرین تقاضایت چیست؟ گفت؛ بگذارید خانواده‌ام را ببینم. از دومی پرسیدند؛ تقاضای تو چیست؟ گفت؛ نگذارید خانواده‌اش را ببیند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    کوچک زاده هم که استعفا داد.اونقد ناراحت شدم.چون فهمیدم حرفش حقه
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    واقعا در یک کشور اسلامی استفاده از شیوه امریکای مستکبر شرم دارد... کجایند مدعیان تدبیر وامید... چرا لال شدندبعضی ها ... یعنی نمی شود این وزیر را برکنار کرد ومحاکمه؟؟؟. فقیر کم داریم؟؟ مسلمان حد اقل بدهید گوسفندان بخورند؟؟/
  • رضا ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    اگر به اندازه یه بچه شعور داشتن یا به مراکز بهزیستی و کمیته امداد میدادند یا لا اقل میفرستاند به عراق برای زوار الحسین غذا تهیه میشد خدایا این چه کاری بود اینا کردن ما که از اینها نمیکذریم دا هم امیدواریم نگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس