کد خبر 506858
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

سرمربی ایتالیایی سابق کهکشانی‌ها با پیشنهادات متعددی روبرو است و به دنبال باشگاهی بزرگ است تا بار دیگر قهرمان چمپیونز لیگ شود.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی سرمربی سرشناس ایتالیایی در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشت که می‌خواهد به باشگاه بزرگی برود تا بار دیگر بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

آخرین تجربه مربی‌گری آنچلوتی در رئال بود که کنار گذاشته شد و از آن زمان به بعد او مشغول استراحت است. البته باشگاه‌های برزگی مانند بایرن‌مونیخ، چلسی و منچستریونایتد خواهان جذب او هستند.

این سرمربی ایتالیایی که با روسونری و کهکشانی‌ها سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده در مصاحبه‌اش با فرانس فوتبال گفت: با وجود این شرایط را در سانتیاگو برنابئو درک کردم و قبول کردم که باید این تیم را ترک کنم اما باز هم برایم بسیار سخت بود زیرا آرزوهایی داشتم.

وی افزود: می‌خواهم یکبار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شوم و به همین خاطر به دنبال باشگاهی بزرگ هستم که بتواند فرصتش را در اختیارم قرار دهد، بدون توجه به اینکه در کدام کشور است.

آنچلوتی درباره پیشنهاد میلان گفت: بله زمانی که از رئال مادرید مرخص شدم پیشنهادی را از میلان داشتم اما در آن زمان نیاز به عمل جراحی داشتم، در نتیجه قبول نکردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس