کد خبر 504541
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: هنوز کارمان به جایی نرسیده که بخواهیم بازیکنی مثل کرار را جذب کنیم چون در باشگاه سپاهان مسائل اخلاقی نسبت به مسائل فنی اولویت دارد.

به گزارش مشرق، حسین کفعمی در خصوص اظهار نظر کرار جاسم مبنی بر اینکه احتمالاً به سپاهان خواهد پیوست، گفت: هنوز کارمان به جایی نرسیده که بخواهیم بازیکنی مثل کرار را جذب کنیم. چه زمانی که این بازیکن در استقلال حضور داشت و چه درحال حاضر هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن انجام نداده‌ایم و قصد جذب او را نداریم چون در باشگاه سپاهان مسائل اخلاقی نسبت به مسائل فنی اولویت دارد.

وی ادامه داد: اگر از هر انگشت کرار 1000 هنر هم ببارد چنین بازیکن پر حاشیه‌ای را جذب نخواهیم کرد ضمن اینکه بازیکنان داخلی و خارجی خیلی بهتر از کرار هم وجود دارد که سپاهان آنها را جذب کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که عملکرد استیماچ را چگونه ارزیابی کرده‌اید، اظهار داشت: استیماچ مربی بسیار خوبی است که صددرصد از او راضی هستیم. او توانسته رابطه بسیار خوبی با بازیکنان تیم برقرار کند ضمن اینکه بازیکنان هم با او هماهنگ شده‌اند. مطمئن باشید اگر به استیماچ زمان داده شود نتایج تیم هم بهتر خواهد شد. ما با حضور این مربی به آینده سپاهان امیدوار هستیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس