کد خبر 503746
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

مجيد تخت روانچي معاون اروپا و آمريکاي وزارت امور خارجه در سفر به اکوادور، با خانم گابريلا ريوا ندريا رئيس مجلس ملي اکوادور ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، در اين ديدار که در دفتر رئيس مجلس اکوادور و در فضايي صميمي برگزار شد، معاون اروپا و آمريکاي وزارت خارجه ضمن نامبردن از اکوادور به عنوان کشور دوست و تشريح شرايط ايران پس از لغو تحريم‌ها و تمايل ايران جهت توسعه مناسبات با اکوادور به ويژه در زمينه اقتصادي، آمادگي کشورمان را براي تبادل تجربيات در زمينه‌هاي تکنولوژي و فني و مهندسي به اکوادور اعلام کرد.

در اين ديدار خانم گابريلا ريواندريا نيز ضمن استقبال از مناسبات دوستانه و صميمانه دو طرف، علاقمندي اکوادور را براي تقويت همکاري‌هاي پارلماني، اقتصادي و سياسي اعلام و خواستار توسعه مبادلات تجاري و همکاري‌هاي اقتصادي در بخش‌هاي مختلف از جمله تکنولوژي‌هاي نو شد.

در ادامه اين ديدار، تخت روانچي از طرف رئيس مجلس جمهوري اسلامي ايران از خانم ريواندريا براي بازديد از جمهوري اسلامي ايران جهت تبادل نظر با همتاي ايراني خود دعوت به عمل آورد که ضمن تشکر از اين دعوت، اظهار اميدواري کرد که در آينده به جمهوري اسلامي ايران سفر کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس