خاطرات سفر کربلا ، فراموش شدنی نیستند. آنهایی که عاشورا و اربعین این سرزمین را دیده اند معنای بی سر و سامانی عشاق را خوبتر درک می کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تهیه کننده و کارگردان برنامۀ تلویزیونی از آسمان درگفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت اربعین شهادت حضرت اباعبدالله (ع) گفت: موضوع این هفتۀ از آسمان روایت سفر تعدادی از جانبازان بالای 70 درصد به کربلا و نجف است که در 3 قسمت روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از شبکۀ دو سیما تقدیم علاقمندان به فرهنگ شهادت خواهد شد.

   وی افزود: خاطرات سفر کربلا ، فراموش شدنی نیستند. آنهایی که عاشورا و اربعین این سرزمین را دیده اند معنای بی سر و سامانی عشاق را خوبتر درک می کنند. ما هم در این برنامه ها سعی کرده ایم تا سختی ها، شیرینی ها و حال و هوای زیارت جانبازان قطع نخاع، قطع عضو و بصیر را به تصویر بکشیم.

   خورشیدی فرد با تشکر از ترتیب دهنده های این سفر افزود: حضور جانبازان عزیز در کربلا صحنه های تماشایی و خاطره انگیز بسیاری را خلق کرد که بی تردید در حافظۀ تاریخی ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

   گفتنی است از آسمان تنها برنامۀ مستمر سیما در حوزۀ جهاد و شهادت است که شانزدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد و در تولید این سه قسمت آقایان سلیمانی، حاجب، گهرسودی، اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء مشارکت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس