با توجه به فرصت اندک تولید و لزوم پرداخت مناسب در این برنامه ضمن به تصویر کشیدن لحظات تشییع و تدفین حبیب سپاه از تهران تا همدان با سرلشکر ایزدی، سردار باقرزاده و سردار قربانی دربارۀ شهید همدانی گفتگو کرده ایم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «از آسمان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ سردار شهید حسین همدانی به خبرنگار ما گفت: بعد از انتشار خبر شهادت حاج حسین همدانی وظیفۀ خود دانستیم که برنامۀ این هفتۀ خود را به این مجاهد خستگی ناپذیر اختصاص دهیم.

   وی با اشاره به تشییع با شکوه شهید در تهران و همدان اضافه کرد: با توجه به فرصت اندک تولید و لزوم پرداخت مناسب در این برنامه ضمن به تصویر کشیدن لحظات تشییع و تدفین حبیب سپاه از تهران تا همدان با سرلشکر ایزدی، سردار باقرزاده و سردار قربانی دربارۀ شهید همدانی گفتگو کرده ایم.

   خورشیدی فرد در ادامه با تشکر از همۀ عزیزانی که در تولید این برنامه همکاری نموده اند افزود: بی تردید معرفی شهید بزرگوار حاج حسین همدانی با آن سابقۀ درخشان و طولانی در میدان حماسه و جهاد نیاز به تولیدات متعدد و متنوع دارد و ما نیز إن شاء الله در آینده بیشتر به زندگی و مجاهداتهای ایشان خواهیم پرداخت.

   این برنامه ساز حوزۀ دفاع مقدس در خاتمۀ این گفتگو ابراز داشت: خدمات شایسته و ماندگار حاج حسین در لشکر 32 انصارالحسین علیه السلام همدان ، لشکر 16 قدس گیلان ، نیروی زمینی سپاه ، لشکر 27 محمد رسول الله (ص) ، قرارگاههای عملیاتی قدس و نجف اشرف ، سپاه محمد رسول الله (ص) تهران ، سازمان بسیج و جبهه مقاومت اسلامی به این سادگی ها از حافظۀ تاریخی این ملت ، پاک نخواهد شد.

   گفتنی است در تولید این برنامه که ساعت 21 روز جمعه 24 مهر به روی آنتن شبکۀ دو خواهد رفت آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، ابوالفضل حاجب، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء مشارکت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس