کد خبر 499566
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

جزئیاتی از توافق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با شرکت اسپانیایی که قرار است البسه تیم ملی را تأمین کند، مشخص شد.

به گزارش مشرق، عباس ترابیان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص توافق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با شرکت «joma» (خوما یا جوما) که اسپانسر البسه تیم ملی شد، اظهار داشت: سه اسپانسر نهایی را جزو گزینه‌های‌مان داشتیم که در نهایت در جلسه کمیته بازاریابی بیشتر آرا به خوما داده شد تا با این شرکت توافق کنیم.

وی افزود: قرار است به زودی محمد درخشان برای عقد قرارداد بلند مدت با شرکت خوما اقدام کند و در نهایت همکاری‌مان را با این شرکت آغاز کنیم. شرکتی که در حال حاضر اسپانسر چند تیم باشگاهی، تیم ملی رومانی، تیم ملی بلغارستان و... است.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره جزئیات قرارداد فدراسیون فوتبال با خوما و اینکه آیا مقرر شده این شرکت بابت اسپانسری تیم ملی پولی به فدراسیون فوتبال پرداخت کند یا نه، گفت: خیر؛ پولی پرداخت نمی‌شود. این شرکت قرار است البسه تیم ملی را تأمین کند و اگر برای تیم‌های دیگر هم از این شرکت لباس بخواهیم، با تخفیف بسیار خوب برای ما البسه تأمین خواهند کرد.

ترابیان با اشاره به وضعیت قرارداد شرکت آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال تأکید کرد: قرارداد ما با آل‌اشپورت تمام شده، اما آنها همچنان با ما همکاری دارند و اگر لباسی هم بخواهیم برای ما تأمین می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    عجب اسپانسری !!!!!!!! شان تیم ملی کشور بزرگی چون ایران این نیست که یک کمپانی درجه چندم لباس هایش را تولید کند. آقایان از خرج های اضافه و بریز و بپاشهایشان بزنند تا تیم ملی البسه مناسب تری داشته باشد.
  • مريم ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    مگه نگفتند برند دانماركي "هومل" حاضره پول هم بده،؟ پس اون چرا نيست؟ اون كه علاوه بر لباس به فدراسيون ، پول هم ميداد. شايد جوما مستقيم به بعضي ها پول داده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس