کد خبر 496862
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

ایتالیا در واکنش به حملات تروریستی اخیر پاریس از روز دوشنبه تدابیر امنیتی در فرودگاه‌های سراسر این کشور را افزایش داده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، پس از حملات تروریستی روز جمعه در پاریس که منجر به کشته شدن بیش از 132 نفر شده است، کشورهای اروپایی تدابیر امنیتی و احتیاط آمیز شدیدی را اتخاذ کرده‌اند.

سازمان هواپیمایی ایتالیا که بلافاصله پس از حملات تروریستی پاریس از افزایش تدابیر امنیتی خبر داده بود، روز دوشنبه اعلام کرد: به مدیران فرودگاه ها دستور داده شده است تا تدابیر امنیتی بیشتری را اتخاذ کنند.

پلیس فرانسه اعلام کرده است که حداقل یکی از مهاجمان و عاملان اصلی حملات تروریستی اخیر در پاریس همچنان متواری است. فرانسه پس از کشتار پاریس وضعیت فوق العاده اعلام کرده است و تدابیر امنیتی ویژه ای از جمله تقویت کنترل مرزها را، اتخاذ نموده است.

متئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا نیز در واکنش به حملات تروریستی پاریس گفت: مشکل تروریسم برای حل و فصل شدن به ماه ها یا شاید سالها زمان نیاز دارد. مقابله با تروریسم عزم جدی و بزرگ می خواهد. تنها انجام حملات علیه تروریست ها بدون داشتن راهبردی مشخص موجب وضعیتی خواهد شد که امروز در لیبی شاهد آن هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس