کد خبر 495786
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

هافبک فرانسوی پیشین تیم فوتبال رئال‌مادرید اعلام کرد که یکی از بستگان نزدیکش را در حملات تروریستی جمعه شب پاریس از دست داده است.

به گزارش مشرق، لاسانا دیارا از طریق صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که یکی از خویشاوندان خود را در حملات تروریستی جمعه شب پاریس که نزدیک به 130 کشته و 100 مجروح داشت، از دست داده است.

او در پیامی در این خصوص نوشت: دخترعمویم در میان قربانیان حادثه تیراندازی پاریس بوده و معصومانه جانش را از دست داده است. او برای من مانند یک خواهر بود، کسی که در تمام زندگی‌ام از من حمایت می‌کرد. در بحبوحه این حادثه تروریستی، من فکر می‌کنم که مهم این است که تمام مسئولان کشور، اقدامی جدی علیه عاملان این حادثه انجام دهند.

دیارا ادامه داد: باید اتحاد خود را بدون توجه به تفاوت رنگ، نژاد و مذهب، برای مبارزه با رعب‌افکنی حفظ کنیم. ما در کنار هم، با عشق، احترام و آرامش دفاع می‌کنیم.

لاسانا دیارا 30 ساله که اکنون برای مارسی فرانسه توپ می‌زند، سابقه بازی در تیم‌هایی مانند چلسی، آرسنال، آنژی ماخاچ‌کالا و لکوموتیو مسکو را دارد و در فاصله سال‌های 2009 تا 2012 نیز برای رئال‌مادرید توپ زد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    مشخص هست خیلی ببیننده کمی دارید که روی به چنین تیترهای زردی آوردید!...طوری نوشتید عزیز از دست رفته ستاره فوتبال گفتم ستاره تیم ملی خودمون رو میگه!
  • نازان ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    همیشه رمضون بابا یه دفعه هم شعبون درسته جون یک انسان هست ولی مردم بی گناه و سرگردان یمن سوریه فلسطین اردن جون نیست انسان نیستن
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    چاقوی ک خودشون تیز کردن باید ی بارم دسته خودشونو ببره .مردم فرانسه الان میفهمن تیکه تیکه شدن عزیزان چقدر درداوره
  • دیارا ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    حالا خوبه یکم مردم اروپا نشین ترس و دلهره ای را ک مردم بیچاره یمن و عراق و سوریه از داعشیا میکشند را درک کرده باشند انقدر طرفدار داعشیا نباشن
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    چقدر فریبکاری! مشرق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این تیتر با تمسخر شمع روشن کردن چند نفر چقدر متفاوت است!!!
  • مهدی ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    بازهم باورم نمیشه داعش، فرزند فرانسه این اقدام رو انجام داده باشه ولی غرب خیلی بی صفت هست برا عملی کردن نقشه ها شون از کشتن هموطنان خودشون هم ترسی ندارن
  • پرهام ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    درود بر همه وقتی ضجه های کودکان و زنان ب خاطر از دست دادن جگر گوشه هایشان در کوی و برزن سوریه و یمن و ... شنیده میشود و آنهنگام ک غرب فقط نظاره گر این کشتار وحشیانه است و ب جای حمایت از کشور جعلی اسراییل سینه سپر میکنند الان شاید اندکی تامل کنند...!!! هرچند ک داعش نیز فرزند ناخلف غرب میباشد.امیدوارم غربیها نسبت ب جان انسان های دیگر نیز احساس مسوولیت کنند.چطور میشود ک نجات جان یک حیوان انقدر برایشان با ارزش تلقی میگردد اما کشته شدن ای همه انسان بی دفاع در عراق و یمن و فلسطین و سوریه باریشان بی اهمیت جلوه داده میشود!!! اروپا در حال حاضر در چنان بهت و وحشتی فرو رفته ک انگار هرآن احتمال کشار دیگری رقم خواهد خورد.من ب شخصه از اتفاق تلخ پاریش عمیقا متاثرم؛اما حاکمان غرب میبایست ک روزی از خواب بیدار شوند... ب جانی عاری از خشونت و کشتار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس