کد خبر 495646
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۴

یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که واشنگتن رهبران داعش را در هر کجا که باشند تحت تعقیب قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیتر کوک سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: وزارت دفاع آمریکا متعهد شده است که رهبران داعش را در هر کجا که باشند تحت تعقیب قرار داده و از میان ببرد.

کوک در پی کشته شدن یک سرکرده داعش در لیبی تاکید کرد: این نخستین باری نیست که آمریکا تروریست‌ها را در لیبی هدف قرار می‌دهد اما در عین حال این اولین باری است که در یکی از حملات هوایی آمریکا یک سرکرده ارشد داعش هدف قرار می‌گیرد و این نشان دهنده آن است که ما در هدف قرار دادن رهبران داعش مصمم هستیم.

سخنگوی پنتاگون ابراز امیدواری کرد که کشته شدن این سرکرده داعش بتواند توانایی‌های این گروه تروریستی را در لیبی کاهش دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    فقط تا مرزهای سوریه و عراق هرکجا که باشند تحت تعقیبند ولی در عراق و سوریه و خاورمیانه آزادند هر غلطی بکنند و شامل حقوق بشر هم نمی شود چون قوانین حقوق بشر رو انطور که ما غربی ها خودمان دوست داریم منطقه ای و نقطه به نقطه با طرح های متفاوت از هم قانونگذاری می کنیم فقط این جریانات از ما دور باشند یک ضرب المثل ایرانی هست که میگه دوری و دوستی!!!! داعش باید حریم خودش رو با غربیها رعایت کنه تا فاصله استاندارد حفظ بشه وگرنه در هرکجا که باشند ما تعقیبشون می کنیم تا به آشیانه ای که برایشان ساختیم باز گردند ما بهشون قول کشور دادیم اما نه در کنار خومون !!! این متن رو از قول سیاستمداران غربی نوشتم و برای اونهایی که در داخل ایران نصیرت ندارند. خدایی این طرز فکر غربیها و اربابان امثال نوکر صفتی مثل احمدشهید و کنیزی مثل شیرین عبادی نیست؟؟؟؟؟
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    بخش درست این حرف آمریکا اینه که چون داعشی ها چون درواقع فرزند معنوی همین آمریکا و آل سعود و صهیونیستها هم محسوب میشن پس هرجا برن آمریکاییها تعقیبشون میکنن تا به آغوش تروریست پرور خودشون برگردوننشون و بهشون ماموریت بدن و ازشون در راستای اهداف پلید خودشون بازم کار بکشن. ... اما بخش فریبکارانه حرفش. دروغ گفته یانکی آمریکایی چون قلبا نمیخوان مزدوران تکفیری خودشونو از دست بدن
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    اتفاقاً این گروه داعش است که در تعقیب امریکائیها است که روزی وارد کشور امریکا خواهند شد وهمگی آنان را خواهند کشت . امریکا منتظر باش
  • عباس ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    احمق ها داعش را خودتون بوجود آوردین . خدا وند شر آنها را بشما نشان دهد . مثل ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس