کد خبر 495259
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

بدنبال وقوع حملات خونین شب گذشته در پاریس که به کشته شدن صدها تن منجر شد، دولت فرانسه با مسدود کردن مرزهای این کشور با همسایگان، ویزای شینگن اروپا را نیز تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.

گروه بین الملل مشرق- بدنبال وقوع حملات خونین شب گذشته در پاریس که به کشته شدن صدها تن منجر شد، دولت فرانسه با مسدود کردن مرزهای این کشور با همسایگان، ویزای شینگن اروپا را نیز تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد. بنابر این گزارش، این اقدام دولت فرانسه به طور موقت بوده و این کشور مشارکت خود در توافق نامه شینگن را به مدت یک ماه از 13 نوامبر به حالت تعلیق درآورده است.

ویزای شینگن فرانسه تعلیق شد

طی این مدت شهروندان خارجی که دارای ویزای شینگن هستند نمی‌توانند بدون ویزای فرانسه وارد این کشور شوند؛ این بدان معناست که اگر کسی بخواهد وارد فرانسه شود باید ویزای ملی فرانسه را به همراه ویزای شینگن اخذ کند. برنارد کازنوو، وزیر کشور فرانسه گفت: این اقدامات امنیتی به منظور کاهش احتمال حملات تروریستی یا ایجاد بی‌نظمی‌های عمومی در آستانه کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل اتخاذ شده است. در حال حاضر محدوده شینگن شامل 26 کشور از جمله اکثر کشورهای اتحادیه اروپا و چهار کشور غیر عضو اتحادیه اروپا می‌شود.

ویزای شینگن فرانسه تعلیق شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خودی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    از یه جهت متاسفم برا این حمله تروریستی و یه جهت دیگه خوشحالم این فرانسویا بفهمند که رئیس جمهورشان بهشون خیانت کرده بود با کمک به داعش حالا داره خیانتشون دامنشونو میگیره و فرانسه کلا گوته گددی باید دید کشورهای اروپایی دیگر چیکار خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس