کد خبر 495054
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

رئیس جمهور فرانسه گفت: مبارزه ما با تروریست ها بی‌رحمانه خواهد بود.

به گزارش  مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز؛ فرانسوا اولاند که به همراه نخست وزیر و تنی چند از وزرای دولت فرانسه در محل گروگانگیری پاریس حاضر شده بود، به خبرنگاران گفت: می خواستیم اینجا و در کنار همه کسانی باشیم که شاهد این اتفاقات وحشتناک بودند تا به آنان بگویم مبارزه ای بی رحمانه خواهیم کرد.

زیرا وقتی تروریست ها می توانند چنین وحشیگری انجام دهند باید مطمئن باشند که در مقابل شان فرانسه ای مصمم و فرانسه ای متحد قرار خواهد داشت.

فرانسه ای که اجازه نخواهد داد تحت تاثیر قرار بگیرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    هیچ غلطی نمی خوری
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    حالا اولاوند مي فهمد كه چه جنايتي انجام داده زماني كه از ترويست هاي سوريه حمايت مي كرد و زنان و مردان و كودكان را مي كشت صداي او حامي ترويست ها بود اكنون مزه آن را متاسفانه مردم فرانسه مي چشند. وقتي از تروريست هاي منافقين خلق ايران حمايت مي كند اكنون مي فهمد كه ملت ايران از دست اين جنايت كاران چه كشيده است اما دولتهاي اروپايي مانند فرانسه به اين جنايت كاران پناه دادند و از آنان حمايت كردند . مطمئن باشيد روز ي همين ترويست هاي كه جنايت كرده اند و قطر ، عربستان حامي آنان بودند به سراغ آنان هم خواهند رفت و كاخ متزلزل آنان را ويران خواهند كرد. چون جنايت كاررانان از جنايت كار حمايت كرده است مردم مظلوم متاسفانه آسيب مي بينند. وقتي آمريكا جنايت كار و دولت هاي غربي و حاكمان پست برخي از دولت هايي عربي از صهونيست هاي جنايت كار در طول اين پنجاه سال حمايت كردند و مردم مظلوم فلسطين زن مرد، و كودك را كشتند خانه هاي آنان را خراب كرد در كشورهاي ديگر رهبران فلسطين را ترور كردند اين دولتها مي خنديدند. اكنون جانياني كه آنان حمايت مي كردند به اسم اسلام به جان آنان افتاده است. مگر آنان نديدند كه عربستان متجاوز و حاميان او در يمن چه جنايت هايي انجام مي دهد ولي اين دولت ها سكوت كردند و چيزي نگفتند . مگر عربستان و قطر حامي اين تروريست ها نيست سكوت كنيد ولي رسوا خواهيد شد. خدايا ما مردم مسلمان ايران و دنيا اين حادثه دردناك تروريستي كه در فرانسه و جاهاي ديگر اتفاق افتاده محكوم مي كنيم. يادمان نرفته در حادثه منا در حدود هفت هزار حاجي كشته شد . سازمان هاي مدعي حقوق بشر و دولتها كجا بودند چرا محكوم نكردند.
  • سلام ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    خاک بر اون سر بی مغزش. با زهرمارخوردنش کلی از هموطنانش رو به خاک و خون کشید. حالا کی میخواد باور کنه یه مست لایعقل بخواد پاسخ این همه کشتار رو بده. برو زهرمارتو کوفت کن.
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    بد بخت بی سیاست از تروریست پاسخ گرفته ای بده بستان را تازه می خواهی شروع کنی ایرانی ها ضرب المثلی دراند که از هرجای ضرر برگردید منفعت است از مردمانی که تروریست را به جانشان انداختید عذر خواهی کنید
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    آخر عاقبت كاشتن باد طوفان بخشي از حاصل خواهد بود.
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    آقای الاغ مگه اتفاقی خاصی افتاده که می خواهی پاسخ بی رحمانه ای بدهی، روزانه در سوریه، عراق و یمن صد ها نفر به خاطر حمایت تو وامثال تو از وهاییت و آل سقوط کشته می شوند . ننگ و مرگ بر تو امثال تو اصلاً چه بسا که خود ساخته باشد(انفجارهای درون پاریس) در ضمن برای تو فرقی نمی کند مردم بی گناه در پاریس ویا سوریه،عراق،افغانستان و یمن کشته شوند.
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    اره بیشتر به جیش الفتح و القاعده سلاح بدهید. واقعا شما دارید اولاند خودزنی می کنید. دست از سماجت بردارید و با دولت سوریه همراه شوید.
  • سروش ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    اولاند: می خواستیم اینجا و در کنار همه کسانی باشیم که شاهد این اتفاقات وحشتناک بودند تا به آنان بگویم مبارزه ای بی رحمانه خواهیم کرد {«که نمونه رزومه کاری ما را علیه مردم الجزایر و علیه مردم عراق و سوریه و لیبی و افغانستان و جنایتهای مشابه در گوشه و کنار جهان دیده اید»} البته بعید می دونم با داعشی ها و تروریسم بین المللی مثل مردم ملتهایی که در حقشان جنایت کرده اند رفتار کنند چون تروریسم جهانی گزینه جدا ناپذیر سیاستهای دول غربی و سر دمداران ناتو می باشد پس این مردم بی گناهی که در فرانسه کشته شند جزئی از سیاستهایی بوده که غربیها و صهیونیست بین الملل برای دنیا خوابش را دیده اند همچون حادثه یازدهم سپتامبر در هاله ای از ابهام و غبار ویرانی ها و کشتار، این حادثه نیز در هاله ای از آتش و دود و خون و جنایت سیاستمدادن غربی الخصوص حامیان داعش و تأمین کنندگان تجیزات برای آنها خوابیده.
  • سیستانی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    آقای اولاند این نتیجه حمایتهای شما وکشورهای هم پیمان شماست.پس به این نتیجه رسیدی که ایران و روسیه کار درست رو کردن و حملات پیشگیرانه کردن.
  • حميد ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    من با مردم فرانسه ابراز همدردي ميکنم،ولي ملتي که در برابر جنايت و دروغ سکوت اختيار کنه بايد تاوان بده،اين قانون استثنا نداره
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    سی و پنج نفر تلفات به قول خودتتان امار کمی است و در برابر هزار مسلمان که هر روز میمیرند عددی نیست
  • مخبر ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    بدون شک فرانسه که در بین کشورهای غربی بزرگترین تعداد داعشی را به خاورمیانه صادر کرده خودش بخشی از مشکل است. با این شمشیری که از رو بسته نشان می دهد که سرنوشت لیبی را برای سوریه در سر دارد. کشورهای منطقه بهوش باشند. ترکیه هم فکر نکند آینده مورد نظر غرب در سوریه به نفع آنان خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس