نخستین مدال برنز ایران در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در وزن 57-کیلوگرم نوجوانان بدست آمد.

به گزارش مشرق، در ادامه دومین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در جاکارتای اندونزی که با شرکت 1368 کاراته کا از 86 کشور در حال پیگیری است، در وزن 57-کیلوگرم سید علی کریمی که تا رسیدن به فینال یک گام کم آورد. ابتدا بوسنی و هرزگوین را 3 بر یک برد، سپس برابر نماینده روسیه به تساوی یک بر یک رسید که با رای داوران در هانتی برنده شد، در سومین دیدار کاراته کایی از آلمان را 3 بر 2 شکست داد و در نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفی از ترکیه شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در جدول شانس مجدد کریمی به مصاف نماینده عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز این دوره از پیکارها شد.

روز گذشته(پنج‌شنبه) در کاتای انفرادی جوانان فاطمه صادقی مقابل نماینده مجارستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و در دور دوم کاتاروی اسلواکی را 4 بر یک از پیش رو برداشت. صادقی در سومین مبارزه به مصاف نماینده اتریش رفت و 4 بر یک به برتری رسید. وی در نیمه نهایی به مصاف کاتارویی از ایتالیا رفت و 4 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. در فینال برابر کاتارویی از ژاپن(اوگای میزوکی) قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و صاحب  مدال نقره شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس