سومین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با تساوی خانگی شیلی برابر کلمبیا دنبال شد.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) تیم ملی شیلی، قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2015 در خانه برابر کلمبیا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد.

آرتورو ویدال در دقیقه 45 گل نخست بازی را برای شیلی میزبان به ثمر رساند و خامس رودریگس، در دقیقه 68 کار را برای کلمبیایی‌ها به تساوی کشاند.

با این نتیجه شیلی 7 امتیازی شد و پایین‌تر از اکوادور 9 امتیازی در رده دوم قرار گرفت. کلمبیا هم 4 امتیازی شد و روی پله پنجم ایستاد.

در ادامه بازی‌های دور سوم از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، بامداد فردا بازی تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل که قرار بود امروز برگزار شود، از ساعت 3:30 به وقت تهران آغاز می‌شود. پرو هم از ساعت 5:45 میزبان پاراگوئه خواهد بود.

در جدول رده‌بندی پس از اکوادور 9 امتیازی و شیلی 7 امتیازی، اروگوئه 6 امتیازی سوم است.

شکست اروگوئه در نبرد بالانشین‌ها

اکوادور با برتری 2 بر یک خانگی مقابل اروگوئه، صدرنشینی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی را از رقیبش گرفت.

 سائسیدو در دقیقه 23 و مارتینس در دقیقه 59 برای اکوادور میزبان و کاوانی در دقیقه 49 برای اروگونه گل زدند.

 با این نتیجه اکوادور 9 امتیازی شد و جای اروگوئه شش امتیازی را در صدر جدول مسابقات گرفت. آبی‌های بازنده بازی هم با از دست دادن این سه امتیاز به رده دوم جدول سقوط کردند.

برتری پرگل بولیوی مقابل ونزوئلا

در اولین بازی دور سوم مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی، بولیوی در خانه‌اش 4 بر 2 از سد ونزوئلا گذشت.

رامیو در دقایق 19 و 45، آرسه در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی و کاردوسو در دقیقه 49 برای میزبان و روندون در دقیقه 32 و بلانکو در دقیقه 55 برای ونزوئلا گل زدند. سیجاس از ونزوئلا هم در دقیقه 90 از زمین اخراج شد.

 با این نتیجه، بولیوی پس از کسب اولین برد خود، سه امتیازی شد و موقتاً در رده هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفت.

ونزوئلا، تنها نماینده از جمع 10 تیم این منطقه که هرگز به جام جهانی راه نیافته هم با سه شکست و بدون امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی این پیکارهاست.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس