کد خبر 488303
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

سخنگوی دولت در ایلام گفت: باید تا قبل از امشب و تاریک شدن هوا نیازهای ضروری سیل زدگان مشخص شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت امروز در نشست ستاد بحران و شورای برنامه ریزی استان ایلام، اظهار داشت: رئیس جمهور از ابتدا به صورت جدی پیگیر شرایط سیل زدگان شدند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور دستور داده است که در سریع ترین زمان برای بررسی مشکلات سیل زدگان به ایلام سفر کنیم، افزود: باید تا پیش از تاریک شدن هوا نیازهای ضروری سیل زدگان مشخص و تامین شود.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: از مناطق سیل زده در سطح شهر ایلام بازدید کردیم و باید گفت که خسارت ها بسیار بالا است اما مردم باید بدانند که دولت در کنار انها است و تمامی مشکلات را برطرف می کند.

وی گفت: مسئولان و دستگاه‌های مرتبط باید تلاش کنند که تجهیزات و وسایل و امکانات مورد نیاز را تهیه کنند و مردم نیز لازم است در این زمینه ما را همراهی کنند چرا که بدون همراهی مردم کار زمان بر می شود.

نوبخت با بیان اینکه همراهی مردم با دولت در این زمینه‌ها نمونه بارز همدلی ملت و دولت است، خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که هر چه سریعتر اوضاع را ساماندهی کنیم.

وی افزود: استان ایلام امکانات و تجهیزات زیرساختی کمتری نسبت به استان‌های دیگر دارد و ما سعی می‌کنیم که با استفاده و به کارگیری تجهیزات و امکانات سایر استان‌ها مشکلات را برطرف کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در هفته ها آینده به منظور بررسی و بازدید از طرح های در دست اجرا در ایلام مجددا به استان سفر می‌کنم، تصریح کرد: بخشی از خسارت‌های وارد شده بلاعوض و بخشی دیگر نیز به صورت تسهیلات ارزان قیمت جبران می‌شود.

وی گفت: در نشست روز یکشنبه هفته آینده هیئت دولت این موضوع به صورت کامل بررسی می‌شود و اعتبارات لازم برای جبران خسارت هایی که سیل وارد کرده است تخصیص داده می‌شود.

نوبخت با اشاره به تلاش بسیجی وار تمامی دستگاه هایی که در خدمات رسانی و امداد رسانی حضور داشتند، عنوان کرد:  مسئولان تا زمان برطرف شدن کامل مشکلات پای کار خواهند بود.

سخنگوی دولت افزود: هنوز نتوانسته ایم انتظارات به حق مردم آسیب دیده از سیل را تامین کنیم ولی باید تا پیش از تاریک شدن هوا نیازهای ضروری سیل زدگان شناسایی و تامین شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس