مراسم بزرگداشت سید هدایت‌الله جهان آرا، پدر شهیدان جهان آرا به مناسبت چهلمین شب از درگذشت وی روز جمعه هشتم آبان ماه در سالن دعای ندبه بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم بزرگداشت سید هدایت‌الله جهان آرا، پدر شهیدان جهان آرا به مناسبت چهلمین شب از درگذشت وی روز جمعه هشتم آبان ماه برگزار می‌شود.

این مراسم روز جمعه هشتم آبان ماه ساعت هفت صبح در سالن ندبه بهشت زهرای تهران با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

سید هدایت‌الله جهان‌آرا چندی پیش بر اثر بیماری قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران درگذشت. پیکر این پدر شهید روز گذشته در قطعه ایثارگران بهشت زهرا(س) جنب سالن دای ندبه و در جوار مزار همسرش به خاک سپرده شد.

جهان آرا

سیدهدایت‌الله جهان آرا علی‌رغم اینکه خود پدر شهید بود اما رشادت‌هایی نیز در راه مقابله با ظلم و مبارزه با رژیم بعث عراق داشت او پیش از پیروزی انقلاب با رژیم طاغوت مبارزه می‌کرد و حتی در یکی از گروه‌های مبارز خرمشهر به نام حزب‌الله حضور فعال داشت و مبارزه را از همان جا آغاز کرد. فرزند او محمد جهان‌آرا نیز از فرماندهان شجاع سپاه پاسداران بود که پس از تشکیل سپاه در خرمشهر به آنجا رفت و تا زمانی که به شهادت نرسید دست از مبارزه برنداشت. او فرمانده سپاه خرمشهر در آغاز جنگ تحمیلی بود. مرحوم جهان آرا در سال‌های گذشته با راه‌اندازی مؤسسه خیریه به کمک به نیازمندان به ویژه تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند می‌پرداخت. سید هدایت‌الله جهان آرا پدر 13 فرزند بود که شامل شش دختر و هشت پسر بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس