سايت يوتيوب در اقدامي مغرضانه كانال رسمي فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» را كه در مدت كوتاهي با استقبال چشمگير مخاطبان خارجي روبه‌رو شده بود، حذف كرد اما کاربران دوباره فیلم را آپلود کردند.

به گزارش مشرق، سايت يوتيوب در اقدامي مغرضانه كانال رسمي فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» را كه در مدت كوتاهي با استقبال چشمگير مخاطبان خارجي روبه‌رو شده بود، حذف كرد اما کاربران دوباره فیلم را آپلود کردند.

سايت يوتيوب كه مسئولانش بارها به بهانه حمايت از آزادي بيان اقدام به بارگذاري فيلم‌هاي توهين‌آميزي نسبت به برخي معتقدات بيش از يك ميليارد مسلمان كرده، كانال رسمي فيلم محمد رسول‌الله(ص) را كه در مدت كوتاهي مورد استقبال چشمگير و قابل توجه مخاطبان و كاربران خارجي روبه‌رو شده بود، حذف كرد. هرچند اين اقدام خصمانه و كاملاً سياسي و هدفمند يوتيوب موجب گرديد اين فيلم توسط برخي كاربران در كانال‌هاي مختلف اين سايت دوباره آپلود شود و بنابر اعلام برخي رسانه‌ها هر لحظه بر تعداد بازديدكنندگان اين فيلم در كانال‌هاي مختلف يوتيوب افزوده مي‌شود. تناقضات اين سايت ويدئويي وقتي بيشتر نمايان مي‌شود كه گروه‌هاي تروريستي مختلفي از جمله گروه تروريستي داعش كه با حمايت‌هاي همه جانبه كشورهاي غربي مشغول كشتار مسلمانان بي‌گناه و شهروندان بي‌دفاع كشورهاي سوريه و عراق هستند، به راحتي و بدون كمترين مشكلي مي‌توانند فيلم‌هايي كه از لحظات وحشي‌گري و كشتار مردم بي‌دفاع ضبط كرده‌اند را در اين سايت آپلود و بارگذاري كنند.

مسئله قابل تأمل ديگر درباره سايت يوتيوب و دروغ مسئولان آن در رابطه با حمايت از آزادي بيان و ابراز عقيده اينكه بسياري از ويدئوهايي كه در آنها مسلمانان مورد هجمه و تخاصم قرار گرفته و انواع و اقسام توهين‌ها به مقدسات، پيامبر اعظم(ص) و باورهاي مذهبي آنها داده مي‌شود به راحتي و به وفور بارگذاري مي‌گردد. نكته‌اي كه در رابطه با اين تريلر كوتاه گفته و تأييد شده اينكه تيزر رسمي فيلم محمد رسول‌الله(ص) در مدت كمتر از يك ماه كه از آغاز تبليغات رسمي و عمومي آن مي‌گذرد، بيش از نيم ميليون بار مورد بازديد كاربران يوتيوب قرار گرفته است. نكته جالب‌تر اينكه در ميان صدها هزار بيننده تريلر تبليغي اين فيلم، هزاران كاربر خارجي از كشورهايي مانند امريكا، استراليا، انگلستان با گذاشتن كامنت‌هايي متنوع خواستار اكران اين فيلم در كشورهايشان شده‌اند.

منبع : روزنامه جوان


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام خداقوت آزادی از نظر غربی ها همین است : توهین به عقاید حق و ترویج فساد
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    یوتوپ که فیلتره پس چجوری رفتن آپلود کردن؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس