کد خبر 484521
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

سرمربی بایرن مونیخ با وجود شکست برابر آرسنال به سبک بازی تیمش افتخار می‌کند. او گفت که بایرن هم می‌توانست پیروز این بازی حساس باشد.

به گزارش مشرق، یورو اسپورت نوشت: نوار پیروزی‌های پیاپی بایرن مونیخ در فصل جاری پاره شد. شاگردان پپ گواردیولا که در 12 بازی قبلی خود در رقابت‌های مختلف به پیروزی رسیده بودند در نهایت برابر آرسنال تن به شکست دادند.

بایرن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آرسنال بود که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر توپچی های لندن به پایان رسید.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز به آرسنال به خاطر این پیروزی تبریک می گویم اما ما هم شانس پیروزی داشتیم و می توانستیم پیروز بازی باشیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد: در لیگ قهرمانان اروپا برای پیروز شدن باید از همه نظر خوب بود و یک تیم در بهترین شرایط خود باشد. در دیدار برابر آرسنال خوب ظاهر شدیم اما مشکلاتی هم داشتیم و به همین خاطر بازی را واگذار کردیم. از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را به دست گرفتیم و فرصت هایی را هم روی دروازه حریف خلق کردیم. از عملکرد شاگردانم راضی هستم و به سبکی بازی که ارائه می دهیم افتخار می‌کنم.

سرمربی بایرن در پایان سخنان خود گفت: آرسنال در ضدحملات تیم بسیار خطرناکی است. این تیم مهم‌ترین و جدی‌ترین رقیب ما در این گروه است. برابر تیم سختی بازی کردیم. آرسنال به پیروزی در این دیدار نیاز داشت و به همین خاطر هم هر آن چه را در توان داشت رو کرد. این شکست را باید فراموش و به دیدارهای آینده فکر کنیم. این بازی دیگر تمام شده است و باید خود را آماده دور برگشت کنیم.

بایرن مونیخ با این شکست شش امتیازی باقی ماند و با تفاضل گل بهتر نسبت به المپیاکوس در صدر جدول رده بندی ایستاد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    12 برد مقابل تیم های ضعیف و متوسط (به استثناء دورتمند) چه فایده ای برای بایرن مونیخ داره؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس