سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار آغاز شد که در مهمترین این بازی‌ها آرسنال میزبان بایرن‌مونیخ بود و رم خارج از خانه به مصاف بایرلورکوزن رفت.

گروه ورزشی مشرق - سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری هشت دیدار همزمان از ساعت 22:15 به وقت تهران شروع شد که در مهمترین آنها آرسنال در لندن با 2 گل از سد بایرن مونیخ عبور کرد و رم در آلمان در حالیکه 2 بر صقر عقب افتاده بود 4 بر 2 پیش افتاد و در نهایت در ورزشگاه خانگی گرگ‌‌ها به تساوی رضایت داد.

آرسنال در شرایطی به مصاف بایرن مونیخ رفت که به خاطر قبول شکست در دو بازی نخست خود به ترتیب برابر دیناموزاگرب (خارج از خانه) و المپیاکوس (در ورزشگاه امارات) بدون امتیاز در قعر جدول گروه F قرار گرفته بود. توپچی‌ها برای زنده نگه داشتن شانس صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی باید از یاران گواردیولا امتیاز می‌گرفتند، چرا که در بازی بعدی‌شان که سخت‌ترین بازی آنها در مرحله گروهی است، میهمان باواریایی‌ها هستند.

در مقابل باواریایی‌ها با خوش‌بینی به خانه توپچی‌ها رفتند، چرا که آنها هر دو بازی‌ اخیر خود در ورزشگاه امارات را برده‌ بودند. هر دوی این بازی‌ها در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند. به هر حال آرسنال پس از 2 شکست پیاپی به بایرن آنهم در ورزشگاه خانگی توانستند امید خود برای صعود را زنده نگه دارند.

یکی دیگر از بازی مهم شب نخست از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، جدال رم و بایرلورکوزن در ورزشگاه بی‌آره‌‌نا بود. نایب قهرمان فصل گذشته ایتالیا در حالی به خانه تیم چهارم فصل گذشته بوندس‌لیگا رفت که هیچ‌کدام از بازی‌های اروپایی این فصل خود را نبرده‌ بود و با تنها یک امتیاز از دو بازی در قعر جدول گروه E قرار داشت و با این تساوی پرگل مقابل لورکوزن دو امتیازی شد.

نتایج بازی‌های شب نخست از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه E
باته بوریسوف صفر - بارسلونا 2

بایر‌لورکوزن 4  - رم 4

گروه F
آرسنال 2  - بایرن مونیخ صفر

دیناموزاگرب صفر - المپیاکوس 1

گروه G
دیناموکیف صفر - چلسی صفر

پورتو 2  - مکابی‌ صفر

گروه H
والنسیا 2  - خنت 1

زنیت 3  - لیون 1

چهارشنبه شب نیز هشت بازی دیگر در گروه‌های یک تا چهار برگزار می‌شود که برنامه آنها به صورت زیر است:

گروه A
مالمو - شاختاردونتسک
پاری‌سن‌ژرمن - رئال‌ مادرید

گروه B
زسکا مسکو - منچستریونایتد
ولفسبورگ - پی‌اس‌وی‌ آیندهوون

گروه C
اتلتیکومادرید - آستانه
گالاتاسرای - بنفیکا

گروه D
یوونتوس - بورسیا مونشن‌گلادباخ
منچسترسیتی - سویا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس