کد خبر 484199
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: قراردادهای ما تا 100 سال دیگر هم مثل بازیکنان فوتبال نخواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد موسوی در مورد لیگ برتر والیبال اظهار داشت: والیبال رشته پرطرفداری است و خیلی از تیم‌ها و شرکت‌ها مایل هستند تا در لیگ برتر تیم داشته باشند. مجموعه بانک سرمایه نیز برای ما در لیگ امسال سنگ تمام گذاشته و امیدوارم بتوانیم جواب زحمات آنها را بدهیم.

وی در مورد مقایسه قراردادش با بازیکنان فوتبال گفت: قراردادهای ما تا 100 سال دیگر هم مثل بازیکنان فوتبال نخواهد شد. والیبال و فوتبال را نمی‌توان با هم مقایسه کرد.

مدافع وسط تیم ملی در مورد جام جهانی ژاپن عنوان کرد: در ژاپن شرایط خوبی نداشتیم. از نظر فنی عملکردمان قابل قبول بود ولی از نظر روحی اوضاع مناسبی بر تیم حکمفرما نبود. پس از شکست در بازی اول مقابل آرژانتین دیگر نتوانستیم تیم را جمع و جور کنیم. امیدوارم در سال‌های بعد بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

موسوی در مورد حاشیه‌هایی که در مورد بازیکنان تیم ملی در جام جهانی مطرح شده بود، گفت: منتقدان با هم فرق دارند. منتقدی که نمی‌داند توپ والیبال چه شکلی دارد، نمی‌تواند در مورد والیبال نظر بدهد. تیم ما ایراد داشت و نتایج غیرقابل قبولی گرفتیم، ولی اینکه ما در ژاپن به دنبال عکس سلفی و این‌طور مسائل بودیم، حرف منتقدان نیست. کسانی که اینگونه حرف می‌زنند افراد کم سن و سالی هستند که چیزی از والیبال نمی‌دانند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس