کد خبر 483222
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی چرا سوشا مکانی را تا پایان فصل محروم نمی‌کند تا خیال همه راحت شود؟

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص احکام کمیته انضباطی در مورد باشگاه پرسپولیس و همچنین سوشا مکانی و مترجم‌اش اظهار داشت: من متعجب هستم که چرا سوشا مکانی را مادام‌العمر محروم نمی‌کنند تا خیال‌شان راحت شود؟! به نظر من بهترین کار این است که در مورد مکانی حکمی صادر کنند که تا آخر فصل نتواند بازی کند. این کار خیلی هم خوب است!

وی در واکنش به اینکه تیمش از قرار معلوم زمانی برای رسیدن به آرامش نخواهد داشت و هر هفته دچار حوادث و بدشانسی می‌شود، یادآور شد: من اسم این موضوع را حوادث یا بدشانسی نمی‌گذارم، بلکه معتقدم عمداً این احکام را علیه پرسپولیس و من صادر می‌کنند. مسلم است که عمدی در کار است تا تیم ما و مرا به حاشیه ببرند. سوشا چه کار کرده است که باید محروم شود؟! مگر می‌شود یک بازیکن به خاطر دریافت کارت زرد دوم از دو بازی محروم شود؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که بسیار عصبانی بود، خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا ندیده‌ام که چنین حکمی برای یک بازیکن صادر شود. اولاً اینکه من هنوز نفهمیدم چرا در آن مسابقه مکانی کارت زرد گرفت و دوماً سوشا در بازی جام حذفی کارت زرد گرفت و از بازی بعد محروم شد. این رقابت‌ها چه ربطی مسابقات لیگ دارد؟! اصلاً درک این موضوع برای من ممکن نیست و هیچ منطقی این موضوع را نمی‌پذیرد. سوشا در آن بازی بی‌دلیل کارت زرد گرفت و محروم شد اما به یک‌باره به ما می‌گویند او در بازی با سیاه‌جامگان هم نمی‌تواند بازی کند. این موضوع خیلی خیلی عجیب است!

برانکو با  بیان اینکه «قصد دارند پرسپولیس را با این احکام به حاشیه ببرند»، افزود: خود شما خبرنگاران بهتر از هر فردی دیگری می‌دانید که این اتفاقات طبیعی نیست. کجای دنیا یک مترجم را جریمه می‌کنند؟! وظیفه یک مترجم ترجمه صحبت‌های سرمربی تیم است. مگر مترجم کاری غیر از این کرده است؟! واقعا نمی‌دانم اینجا چه خبر است؟!

وی درباره اینکه برای بازی برابر سیاه‌جامگان غیر از سوشا مکانی و نورمحمدی احتمال دارد چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد، تصریح کرد: ما تحت هر شرایطی مجبوریم بازی کنیم. من یک سؤال دیگر از شما می‌پرسم. آیا نورمحمدی در بازی با صبا با بازیکن حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد؟ آیا آنها یقه هم را گرفتند؟ اگر حرفی بین آنها رد و بدل شده باشد دور از چشم داور بوده و این موضوع به خود بازیکنان ربط دارد نه داور! نمی‌دانم چرا بی‌دلیل داور به آنها کارت قرمز نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا مربی آرامی مثل او تا این حد عصبانی شده است، گفت: به هر حال شرایطی به وجود آوردند که من دیگر نمی‌توانم آرامش داشته باشم و طبیعی است که تا این حد عصبانی شوم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان را چطور می‌بیند، گفت: صحبتی در مورد بازی ندارم، چرا که اصلاً نمی‌دانم برای این بازی بازیکنی در اختیار خواهم داشت یا نه. شاید ما تا زمان آغاز تمرین خبر جدیدی از کمیته انضباطی بشنویم و مجدداً چند بازیکن دیگر ما را محروم کنند. این موضوع اصلاً برای من غیرمنتظره نخواهد بود.

وی همچنین درباره صحبت‌های علی دایی که گفته برانکو با این شیوه به موفقیت نمی‌رسد، به ایسنا گفت: من شیوه کاری خودم را دارم و فقط به مربی‌گری می‌پردازم بنابراین کاری به صحبت‌های دیگران ندارم و شیوه دیگری هم برای کار کردن ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    خدا هدایتشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس