کد خبر 482620
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد مجموعه ورزشی و تمرینی جدیدی را افتتاح کند.

بایرن مجموعه جدیدی افتتاح می‌کند +تصاویربه گزارش مشرق، باشگاه بایرن مونیخ کلنگ پروژه احداث مجموعه ورزشی تمرینی جدید و آکادمی جوانان این باشگاه را که ارزشی در حدود 70 میلیون یورو خواهد داشت، به زمین زد تا به گفته سران این باشگاه از این حیث توانایی رقابت با باشگاه‌های برتر جهان را داشته باشد.

باشگاه بایرن مونیخ که با درآمدی بیش از نیم میلیارد یورو یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های جهان به شمار می‌رود، از سال 2009 و پس از توماس مولر دیگر بازیکن برجسته‌ای نداشته که از آکادمی این باشگاه به تیم اصلی بایرن راه پیدا کرده باشد، از این رو به دنبال تقویت آکادمی خود به منظور پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالانش است.

قرار است آکادمی و مجموعه تمرینی جدید باشگاه بایرن مونیخ تا ابتدای فصل 18-2017 آماده بهره‌برداری شود. این مجموعه ورزشی هشت زمین تمرینی که یکی از آنها ظرفیت 2500 تماشاگر را دارا خواهد بود، خواهد داشت. این مجموعه همچنین یک آکادمی جوانان، چندین دفتر اداری و سالن ورزشی چندمنظوره را شامل خواهد شد.

در حال حاضر تیم‌های پایه بایرن مونیخ در زمین تمرینی سابنر که محل تمرین تیم اول بایرن مونیخ و مقر این باشگاه نیز هست، تمرین می‌کنند.

{$sepehr_album_32096}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس