دایی و پرسپولیس در ایستگاه هشتم لیگ برتر برای نهمین مرتبه به عنوان رقیب مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا برای چهارمین بار تجربه شهریار به عنوان سرمربی تیم رقیب به تساوی برابر تیم سابقش منجر شود.

قد پرسپولیس  برای چهارمین بار به دایی نرسیدگروه ورزشی مشرق -علی دایی روز گذشته برای نهمین بار به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس قرار گرفت تا به چهارمین تساوی خود در نه بازی یاد شده دست پیدا کند.

مهاجم اسبق تیم ملی ایران،فصل پیش در تهران به تراکتورسازی باخت تا در پایان هفته هفتم از سمتش برکنار شود و جای خود را به درخشان بدهد.

و روز گذشته، شهریار پس از یک سال و 1 ماه و 9 روز با صبا قم به پرسپولیس رسید تا به نوعی فرصت انتقام داشته باشد. دایی تا روز گذشته 8 تقابل به عنوان سرمربی با پرسپولیس داشت که حاصل آن ثبت دو پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست بود.

در چنین شرایطی بود که اول گل تماشایی محمد قاضی برای صبا بعد ضربه تماشایی طارمی برای پرسپولیس سبب شد تا تقابل نهم دایی با تیم سابقش به ثبت یک تساوی دیگر منجر شود.

لیگ 6

علی دایی در این فصل وارد عرصه سرمربیگری شد. او ابتدا قرار بود فقط کاپیتان سایپایی ها باشد اما با کناره گیری ورنر لورانت، مربی - بازیکن شد و در نهایت نارنجی پوشان کرجی را به مقام قهرمانی لیگ برتر رساند. در این فصل دایی دو بار با پرسپولیس دنیزلی رو به رو شده و دو بار مقابل تیم سابقش به تساوی 2-2 رضایت داد.

جالب اینکه سایپا دایی هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت تا دقیقه 93 تیم برنده میدان بود اما با دریافت یک گل در وقت های اضافه، برد را با تساوی عوض کرد.

لیگ 7

در این فصل دایی همزمان با هدایت سایپا، سرمربیگری تیم ملی ایران را هم قوبل کرده بود تا حسابی در چشم باشد.

شهریار در این فصل هر دو بازی رفت و برگشت را با نتیجه یک بر صفر به پرسپولیس باخت تا ناخواسته کمک فراوانی به قهرمانی تیم قطبی در لیگ برتر کند. البته در بازی برگشت، دایی با گل به خودی میثاق معمارزاده مقابل پرسپولیس بازنده شد تا رو در روی تیم سابقش در باخت دبل کرده باشد.

لیگ 11

شهریار در فصل هشتم از لیگ برتر دور بود و در لیگ های نهم و دهم هم هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت.

او در لیگ یازدهم با راه آهن رو در روی تیم سابقش قرار گرفت تا طلسم ناکامی هایش در این بازی خاص را باطل کند. تیم دایی در بازی رفت لیگ یازدهم به تساوی یک- یک مقابل پرسپولیس رضایت داد اما در بازی برگشت این تیم را با نتیجه 4 بر 3 در هم کوبید تا اولین برد دوران مربیگری اش مقابل قرمز ها را جشن بگیرد.

در بازی رفت محسن عاشوری هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت اما در بازی برگشت دنیزلی روی نیمکت سرخ ها نشسته بود.

لیگ 12

دایی قبل از اینکه به پرسپولیس برگردد و با این تیم نایب قهرمان لیگ برتر شود، دو بار دیگر رو در روی تیم سابقش قرار گرفت.

در بازی دور رفت لیگ دوازدهم، راه آهن دایی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب پرسپولیس مانوئل ژوزه شد اما در بازی برگشت تیم یحیی گل محمدی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا با برد به جمع قرمز پوشان برگردد.


جدول تقابل های علی دایی به عنوان سرمربی با پرسپولیس

         برد

       مساوی

        باخت

        گل زده

     گل خورده

          2

          4

           3

           9

          13

 




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    صبا خیلی خوش شانس بود............عین استقلال که گل به خودی براش می زنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس