کد خبر 482280
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:با اینکه توپ بیشتر در دست پرسپولیس بود اما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: ایام محرم و شهادت سردار همدانی را تسلیت می‌گویم. به نظرم بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند ولی متاسفانه ما در دقایق پایانی برد را از دست دادیم. با این جو و هیاهویی که قبل از بازی شروع شده بود و سطح ضعیفی داوری که در این بازی دیدیم با اینکه توپ بیشتر در دست پرسپولیس بود اما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. اسلامی یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و بعد از آن بازی برگشت و گل مساوی را خوردیم.

علی دایی در مورد اینکه خطاهای زیاد بازیکنان شما توصیه شما بود یا شرایط بازی اینگونه ایجاد می‌کرد، گفت: به نظرم در بازی این اتفاق‌ها می‌افتد اما اگر داور خطای روی بازیکنان ما را می‌گرفت آن موقع این سوال را باید از برانکو می‌پرسیدید.

دایی تصریح کرد: موقعیت‌های 30 به 70 را به سود پرسپولیس می‌گرفت چه کاری از دست بازیکنان ما برمی آمد. یک برنامه تلویزیونی فقط خطاهای داخل محوطه را می پردازد و خطاهایی که بیرون محوطه رخ می‌دهد نمی‌پردازد. فکر می‌کنم به گونه‌ای بود که هواداران پرسپولیس غم دیگری را نداشته باشند و می‌خواستند به هر صورتی که هست بازی را برای پرسپولیس دربیاورند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    مثل بازی با تراکتور قصد داشتند پیروزی را برنده کنند...فوتبال ایران مسخره است
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    اگه مربی پرسپولیس بودی هم همین حرفو میزدی؟
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    تا حالا من ندیدم این اقا بعد از بازی نگه حق ما برد بود یه بار تیمش چهار تا گل خورد چهل تا هم نخورد بعد اومده بود میگفت حق ما برد بود رو چند تا اشتباه فردی گل خوردیم( اشتباه فردی یعنی مشکل از بازیکن بوده وگرنه تاکتیک تیم و کار فنی تیم اشکالی نداره) مثلا پرسپولیسیه و از پرسپولیس به همه جا رسیده. تمام تلاششو کرد تا پرسپولیسو شکست بده حالا این طبیعیه چون باید این کارو بکنه ولی دیگه اینکه اخر بازی بگه داورها بازی رو برای پرسپولیس دراوردن جالبه. اگه واقعا پرسپولیس براش مهم بود به جای این حرفا میگفت به پرسپولیس تبریک میگم نه اینکه داورا بازیو دراوردن.
  • ایرانی ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    منطق این آدم با کل دنیا فرق میکنه . خودخواهی محض . الان اگر رو نیمکت پرسپولیس نشسته بود ، می گفت داور حقمونو خورد ، یه پنالتی نگرفت ، کل بازی هم حمله کردیم . تیم حریف دفاع . کلا تمام منطقش تو منافع خودشه . اونقدر خودخواه که نکرد خوشحالیش تو این یه بازیو به احترام نوروزی فقید ، ملایم تر کنه . . .
  • موریس ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    این ضعف علی دایی هست که فقط با ایراد گرفتن و متهم کردن داور ها حتی قبل از بازی به دنبال فرافکنی هست . خوبه همه دیدند بازی یکطرفه بود. پرسپولیس که هم فصل پیش و هم این فصل از داوری فقط ضرر کرده !!!! آقای دایی غم از دست دادن یک کاپیتان با اخلاق خیلی بزرگتر از یک باخت هست که میگی " بازی را برای پرسپولیس درآوردند چون نمی‌خواستند هواداران این تیم غم دیگری را تجربه کنند " . برات متاسفم
  • akbar ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    همیشه داور بدبخت مقصر باخت های آقا هستن. از دقیقه یک به داور اعتراض داره تا آخر بازی. اسم خوش رو هم گذاشته سرمربی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس