معاون تعمیرات و مهندسی هواپیمایی ماهان با تاکید بر این‌که موتور هواپیمای سانحه دیده 747 سقوط نکرده و تنها قطعه‌ای از توربین موتور کنده شده است، گفت: در حال جمع آوری اطلاعات مربوط به این نقص فنی هستیم.

به گزارش مشرق، فرامرز سروی اظهار کرد: به سرعت نمی‌توان دلیل بروز نقضص فنی برای هواپیمای ماهان را پیدا کرد و باید پس از بررسی دقیق کارشناسان دلایل احتمالی را اعلام کرد.

وی با بیان این‌که در حال جمع‌آوری اطلاعات این نقص فنی هستیم، افزود: موتور هواپیما 747 ماهان سقوط نکرده است و تنها قطعه‌ای از توربین آن کنده شده و پس از برخورد با سایر قطعات هواپیما، سقوط کرده است.

وی با بیان این‌که این قطعه توربین متعلق به موتور شماره 3 هواپیما بوده است، بیان کرد: از این قبیل اتفاقات در دنیا روی می‌دهد که قطعه‌ای از توربین موتور جدا شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهرام ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    تو را به خدا وقتی تعمیرکار توربین را تعمیر کرده و می خواد بگذاره سر جاش!! اگر به وقت ناهارش رسید، ول نکنه بره، اول پیچ ها را سفت ببنده بعد بره ناهار یا سر خونه زندگی اش!!! چون یهویی دیدی که اسناد طبق معمول چک نشد و مجوز پرواز صادر شد و هواپیما هم پرواز کرد !!!! و بعد هم توربین سرجاش سفت نشده، تلپی افتاد پایین رو سر مردم و چهارصد پانصد نفر هم اون بالا موندن بدون موتور (حالا هی شما بگو موتور نبوده، توربین اش بوده، حالا چه فرقی داره برای مسافرا؟) و جون شون به خطر افتاد. ترا به خدا دقت کنید دیگه، یک کم این پیچ میچ ها را سفت تر ببندید به جان عزیزان تان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس