یک منبع آگاه با اعلام این‌که فقط قطعه‌ای از موتور هواپیمای 747 ماهان در هنگام پرواز سقوط کرده،گفت:‌ این هواپیما پس از حدود 40 دقیقه پرواز به‌دلیل نقص فنی در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری داشت و مسافران آن با تاخیر توسط دو پرواز به بندعبارس منتقل شدند.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ 747 ماهان در فرودگاه مهرآباد، اظهار داشت: خبرهایی که در رابطه با سقوط موتور این هواپیما منتشر شده صحت ندارد، بلکه تنها یکی از قطعات موتور هواپیمای مذکور در حین پرواز سقوط کرده است.

وی با بیان این‌که هواپیمای ماهان به مقصد بندرعباس ساعت 7:15 دقیقه از فرودگاه مهرآباد برخاسته است، افزود:‌ این هواپیما حدود 40 دقیقه پرواز می‌کند اما پس از بروز نقص فنی و جدا شدن یکی از قطعات ساعت 7:55 دقیقه در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری می‌کند.

 وی با تاکید بر این‌که هواپیما به سلامت در فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته است، بیان کرد: مسافران این پرواز با اندکی تاخیر توسط دو پرواز به بندرعباس منتقل شدند.

این منبع آگاه با بیان این‌که موضوع نقص فنی این هواپیمای در دست بررسی است، گفت: این‌که اعلام شده یکی از موتورهای این هواپیما جدا شده و سقوط کرده صحت ندارد، چون در این صورت شرایط پرواز مذکور قطعاً تغییر می‌کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس