کد خبر 477297
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:‌ افسوس می‌خورم که چرا رئیس کمیته اخلاق رفت تا بار دیگر صحبت‌های این آقا (علیپور) آغاز شود.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی در خصوص جدایی‌اش از راه‌آهن و حضور در سیاه‌جامگان اظهار داشت: بهتر است به گذشته بازنگردیم و در مورد حال صحبت کنیم. من از یک باشگاه دیگر هم پیشنهاد داشتم اما زمانی که برای زیارت به مشهد آمده بودم با عباسی که چندین سال است دوست هستم صحبت کردم. من عاشق مردم مشهد و تیم سیاه‌جامگان هستم. در این شهر کار کردم و با هواداران به خوبی عجین هستم.

وی ادامه داد: در جوار آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) توفیقی شد که هدایت سیاه‌جامگان را هم بر عهده بگیریم. پتانسیل مشهد واقعا بسیار بالاست. روز گذشته برای اولین بار در تمرین این تیم شرکت کردم و هنگامی که علاقه بازیکنان را دیدم انگیزه من هم دوبرابر شد. این موضوع بهترین مسئله برای من بود که تلاش و انگیزه بازیکنان را دیده‌ام. فکر می‌کنم امروز یا فردا قراردادم را امضا خواهم کرد و به طور رسمی کارم را در این تیم آغاز می‌کنم. در مشهد اصحاب رسانه قوی‌ حضور دارند و همیشه رابطه من با آنها خوب بوده و توانسته‌ایم تعامل خوبی را برقرار کنیم. امیدوارم امسال هم با حمایت هواداران و رسانه‌ها بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص صحبت هایی که علیپور در خصوص مشکلاتی مبنی بر حضور او در مشهد مطرح کرده، گفت: من قانونی کار می‌کنم و استعلام خواهم گرفت هر چند که آن آقا استعلامی نگرفته است و بدون هیچ سمت اجرایی هم هر روز مصاحبه می‌کند. چون به آقایان باج نمی‌دهم با من اینگونه برخورد می‌کنند. شخصا از او شکایت کرده‌ام و همچنین در مورد شکایتی که پیش از این به فدراسیون فوتبال کرده بودم پیگیر می‌شوم. افسوس می‌خورم که محمدزاده رفت و باز این آقا کار خود را شروع کرد و مصاحبه‌ می‌کند. هر چه بخواهم بیشتر در مورد او صحبت کنم او بزرگ‌تر می‌شود.

وی در مورد اینکه شهبازی اعلام کرده در صورت عدم تأیید فدراسیون فوتبال و علیپور قرارداد کاظمی ثبت نمی‌شود، تأکید کرد: خوشحال می‌شوم که شهبازی مصاحبه کرده است و این موضوع خیلی خوب شد که او هم صحبت کرد! بهتر است بگویم که آقای شهبازی! عزت و ذلت دست خداست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس