کد خبر 473862
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

یک نشریه انگلیسی ادعا کرده است که باشگاه رئال‌ مادرید نام بال بلژیکی تیم فوتبال چلسی را در فهرست بازیکنان مورد نظر خود در پنجره نقل‌و‌انتقالات سال آینده قرار داده است.

ستاره چلسی در لیست خرید رئال
به گزارش مشرق، نشریه تایمز بازار گمانه‌زنی‌ها درباره نقل‌و‌انتقالات بزرگ محتمل فوتبال اروپا در سال آینده را داغ و ادعا کرده که تیم فوتبال رئال‌ مادرید برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را زیر نظر گرفته است. این روزنامه انگلیسی ادعا کرده است که ادن ازار، هافبک تهاجمی تیم فوتبال چلسی که فصل گذشته در قهرمانی این تیم در لیگ برتر تأثیر بسزایی داشت و پاداش آن را هم با کسب جایزه بازیکن فصل گرفت، ممکن است از پایتخت اسپانیا سر درآورد.

به نوشته نشریه تایمز رئالی‌ها علاوه بر ادن ازار، هافبک بازیساز بلژیکی چلسی در لیست خرید باشگاه رئال‌مادرید قرار گرفته است. این نشریه علاوه بر آزار، از فیلیپه کوتینیو، مهاجم برزیلی لیورپول هم به عنوان دیگر بازیکن مورد نظر باشگاه رئال‌مادرید نام برده و نوشته است که کهکشانی‌ها آماده‌اند برای خرید این دو بازیکن بودجه هنگفتی را کنار بگذارند.

کهکشانی‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال ستاره بزرگی را جذب نکردند و تمام تمرکزش را روی خرید داوید دخه‌آ از منچستریونایتد قرار داده بودند که البته این اتفاق هم رخ نداد.

اکنون اما طبق ادعای تایمز، رئالی‌ها‌ روی دو بازیکن دیگر از لیگ برتر تمرکز کرده‌اند که یکی از آنها فصل پیش به همراه چلسی قهرمان لیگ برتر شد و جایزه بازیکن فصل را هم کسب کرد، البته بعید به نظر می‌رسد که چلسی به آسانی و با رقمی پایین حاضر به فروش ازار شود و این بدان معناست که شاید رئالی‌ها برای خرید او حتی مجبور شوند رقمی بیش از آنچه برای خرید کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و خرید گرت بیل از تاتنهام پرداختند، بپردازند.

ژوزه مورینیو تابستان امسال با گفتن اینکه هر پای ازار 100 میلیون می‌ارزد نشان داد که روی این بازیکن حساب ویژه‌ای می‌کند. تایمز نوشته است کهکشانی‌ها برای متقاعد کردن چلسی به فروش ازار باید رقم هنگفتی پرداخت کنند که بخشی از این رقم می‌تواند از فروش کریستیانو رونالدو به یکی از مشتری پروپا قرصش، پاری‌سن‌ژرمن تأمین شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس