کد خبر 466918
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

عضو شورای فرماندهی کمیته‌های انقلابی یمن شورای امنیت را مسئول ادامه حملات رژیم آل‌سعود علیه یمن خواند و گفت: ائتلاف متجاوزان عرب درصدد اشغال جنوب یمن برای سیطره بر تنگه باب المندب هستند.

به گزارش مشرق، «علی حسن عبدالرحمن»، عضو شورای فرماندهی کمیته‌های انقلابی یمن درباره توطئه رژیم‌های عربی برای حمله زمینی به یمن تاکید کرد: کشورهای عضو ائتلاف عربی می‌خواهند با اشغال جنوب یمن تنگه باب المندب را تحت سیطره خود بگیرند تا امنیت رژیم صهیونیستی تضمین داده شود.

وی افزود: شورای امنیت، شورای همکاری خلیج فارس و سازمان همکاری اسلامی مسئول ادامه جنگ ضد یمن و سکوت در برابر تجاوز رژیم آل سعود هستند.

فعال یمنی با اشاره به همدستی آمریکا با رژیم آل‌سعود در تجاوز به یمن گفت: در جنگی که در پی انقلاب مردمی در یمن به راه افتاد، آمریکا نیز کارشناسانی نظامی را برای کمک به عربستان، اعزام کرد.

وی افزود: این در حالی است که شورای فرماندهی انقلاب یمن خواستار تسلیح همه قبایل هوادار برای توقف ماشین جنگی نیروهای رژیم آل سعود شده است.

شورای فرماندهی کمیته‌های انقلابی از آغاز تجاوز عربستان تشکیل شده و مهم‌ترین گروه‌های نظامی مبارز در خاک یمن و شماری از قبایل یمنی و نهادهای سیاسی را شامل می‌شود.

از سوی دیگر یک منبع محلی در استان صعده خبر داد، هواپیماهای سعودی منازل شهروندان در منطقه قاره از توابع مجز را بمباران کردند که به شهادت چهار کودک عضو یک خانواده و تخریب خانه‌های آنها و دیگر شهروندان این منطقه منجر شد.

این منبع حملات دشمن سعودی به منازل شهروندان و مناطق مسکونی و کشتار کودکان و زنان را محکوم و از نهادهای بین‌المللی و در رأس آن سازمان ملل، خواستند وحشی‌گری سعودی‌ها در حق فرزندان ملت یمن را محکوم کنند.

منبع مذکور تاکید کرد: جنایت جدید عربستان در کشتار شهروندان یمنی کینه رژیم آل‌سعود از یمنی‌ها را نشان می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس