مدال‌های طلای ۳ وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به کشتی‌گیران آذربایجان، روسیه و آمریکا رسید.

به گزارش مشرق، در پایان مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در 3 وزن دوم که از ساعت 21:30 شب گذشته (جمعه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده بود، نفرات برتر اوزان 61، 86 و 97 کیلوگرم مشخص شدند که طلاهای روز دوم به کشورهای آمریکا، روسیه و آذربایجان رسید.

علیرضا کریمی در 86 به مدال برنز رسید و عباس طحان در 97 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی پنجم شد؛ این دو کشتی‌گیر موفق به کسب سهمیه المپیک شدند. بهنام احسان‌پور هم در 61 کیلو حذف شد و به عنوانی بهتر از هجدمی نرسید.

بدین ترتیب تیم ایران تا پایان روز دوم با کسب 2 مدال برنز و 22 امتیاز بعد از تیم‌های آذربایجان و روسیه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آذربایجان با یک مدال طلا، یک برنز و 30 امتیاز اول است و روسیه با یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 27 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. اوکراین و گرجستان با 20 امتیاز چهارم و پنجم هستند.

* رده‌بندی نفرات برتر سه وزن دوم به شرح زیر است:

61 کیلوگرم:

1- حاجی علی‌یف (آذربایجان) 2- نومین باتبولد (مغولستان) 3- ولادیمیر دوبوف (بلغارستان) و واسیل شوپتار (اوکراین) 5- ماساکازو کاموی (ژاپن) و باجرانگ (هند)... 18- بهنام احسان‌پور (ایران)

86 کیلوگرم:

1- عبدالرشید سعداله‌یف (روسیه) 2- سلیم یاشار (ترکیه) 3- علیرضا کریمی (ایران) و ساندرو امیناشویلی (گرجستان) 5- میهایل گانف (بلغارستان) و ماگومدگاجی خاتی‌یف (آذربایجان)

97 کیلوگرم:

1- کِیل اسنایدر (آمریکا)‌ 2- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 3- پاولو اولینیک (اوکراین) و ختاگ گازیموف (آذربایجان) 5- عباس طحان (ایران) و الیزبار اودیکادزه (گرجستان)

ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال برنز و سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم شده بود که علیرضا کریمی در 86 و عباس طحان در 96 کیلوگرم در روز دوم ایران را صاحب 2 سهیمه المپیک دیگر کردند. کریمی برنز گرفت و طحان پنجم شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایثارگر ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    توفرنگی حالام در ازاد از اذربایجان عقب افتادیم!!عجب..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس