علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف نامدار اوکراینی، ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های دومین روز از کشتی آزاد قهرمانی جهان علیرضا کریمی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران در چهارمین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ابراهیم آلداتوف از اوکراین دارنده مدال طلای جهان در سال 2013 و نایب قهرمان 2011 جهان به روی تشک رفت و در پایان با ارائه یک نمایش زیبا موفق شد مقتدرانه و با نتیجه 16 بر 4 از سد حریف قدرتمند خود عبور کند و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شود.

کریمی در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه عبدالرشید سعدالله یف از روسیه و دارنده مدال طلای 2014 جهان و میهایل گانیف از بلغارستان کشتی می‌گیرد.

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران در سه مبارزه نخست خود به ترتیب حریفانی از ازبکستان، مولداوی و فنلاند را قاطعانه از پیش رو برداشته بود.

دیگر نماینده ایران، عباس طحان در وزن 97 کیلوگرم بود که او نیز با سه پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.بهنام احسان پور نیز در وزن 61 کیلوگرم در همان مبارزه نخست مقابل حریف اوکراینی شکست خورد و برای ادامه کار در گروه بازنده ها باید منتظر حضور حریفش در دیدار نهایی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس