کد خبر 465690
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

فدراسیون جهانی فوتبال باشگاه بارسلونا را از حفظ ۱۱ بازیکن در آکادمی فوتبال خود منع کرد.

به گزارش مشرق، مارکا نوشت: باشگاه بارسلونا از بیم تکرار مجازات شدنش از سوی فیفا، از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته آنها را از قوانین جدید مربوط به جذب و نام‌نویسی بازیکنان جوان در آکادمی لاماسیا مطلع کند.

باشگاه بارسلونا باور دارد بازیکنانی که به تازگی در آکادمی لاماسیا نام‌نویسی کرده‌اند، اریک استیون (اکوادور)، لابیونت کاباشی (کوزوو)، عماد ال‌کابو (مراکش)، انسومانه فاتی (گینه بیسائو)، کونراد دلا فوئنته (آمریکا)، ایلایکس موریبا (گینه بیسائو)، هیثم آبادیا (گینه بیسائو) و ژاوی سیمونز (هلند) همگی واجد شرایط پیوستن به تیم‌های پایه آبی‌و‌اناری‌ها هستند اما ظاهراً فیفا با حضور این بازیکنان در لاماسیا مخالفت کرده است.

علاوه بر هشت بازیکن نامبرده، فیفا سه بازیکن دیگر را در رده‌ نونهالان از بازی برای باشگاه بارسلونا منع کرده که البته نشریه مارکا اشاره‌ای به نام آنها نداشته است.

طبق قوانین فیفا باشگاه‌های اروپایی اجازه عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی ندارند و این همان اشتباهی بود که کاتالان‌ها دو سه فصل پیش انجام دادند و تاوان آن را با محرومیت یک ساله از خرید بازیکن در تمامی رده‌های خود دادند. محرومیت باشگاه بارسلونا از اضافه کردن بازیکن جدید به ترکیب خود تا چهارم ژانویه سال 2016 ادامه دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس