کد خبر 465365
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

وکیل بابک زنجانی از ارائه درخواست استمهال از دادگاه خبر داد و گفت: ما تا 11 مهر ماه می‌توانیم یک سوم پرونده را مطالعه کنیم و بخش زیادی از آن باقی می‌ماند، به همین جهت قطعاً تقاضای استمهال خود را تقدیم دادگاه خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رسول کوهپایه‌زاده اصفهانی با اشاره به اینکه هنوز مطالعه پرونده به اتمام نرسیده است، گفت: پرونده بابک زنجانی 209 جلد است و ما فقط تا 11 مهر فرصت مطالعه داریم.

وی افزود: نهایتاً‌ تا 11 مهر ماه می‌توانیم یک سوم پرونده را مطالعه کنیم و بخش زیادی از آن باقی می‌ماند؛ با توجه به اینکه ما فقط دو ماه فرصت مطالعه داشته‌ایم، قطعاً تقاضای استمهال خود را تقدیم دادگاه خواهیم کرد و امیدواریم قاضی با این درخواست موافقت کند.

کوهپایه‌زاده اصفهانی در پاسخ به این سوال که رسیدگی به پرونده بابک زنجانی چند جلسه طول می‌کشد، گفت: رسیدگی به این پرونده در مرحله دادسرا دو سال طول کشید و قطعاً‌ تنها قرائت کیفرخواست 3 یا 4 جلسه طول می‌کشد.

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه ذهنیت خاصی از زمان رسیدگی به این پرونده ندارم، گفت: قوه قضائیه دقت و صحت را فدای سرعت نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مطالعه پرونده اقدام بابک زنجانی فساد فی‌الارض تلقی می‌شود یا خیر، گفت: الان خیلی زود است که راجع به این موضوع صحبت کنیم، به ویژه اینکه پیش‌بینی این موضوع یک کار قضایی بوده و تشخیص آن بر عهده قاضی است، به همین جهت توصیه می‌کنم در مورد مجازات موکلم هیچ پیش‌بینی و پیش داوری نشود و اجازه دهیم روند رسیدگی طبیعی طی شود.

کوهپایه‌زاده اصفهانی تاکید کرد: قضاوت با دادگاه است و اگر مبانی رسیدگی درست صورت گیرد خوش‌‌بین هستیم که رأی عادلانه‌ای هم صادر خواهد شد.

وکیل بابک زنجانی با اشاره به اینکه این دادگاه جزو دادگاه‌های طولانی خواهد بود گفت:‌خوشبختانه قوه قضائیه در رسیدگی به این پرونده نمره قابل قبولی را کسب کرده و اینکه برخی نمایندگان گفتند کار مناسبی صورت نگرفته بی‌انصافی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس