کد خبر 464360
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

نخست وزیر انگلیس در نشست امروز مجلس این کشور با استقبال از اظهارات وزیر امور خارجه اش در ایران گفت: بریتانیا در تعامل با ایران محتاطانه عمل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، دیوید کامرون در نشست عصر امروز در پاسخ به پرسش جرمی کوربین عضو مجلس و نامزد پیشتاز رهبری حزب کارگر انگلیس که از وی پرسید با توافق ایران آیا نمی خواهید از ظرفیت ایران برای حل بحران سوریه استفاده کنید گفت: با توافق هسته ای و بازگشایی سفارت فرصت خوبی برای گفتگو با ایران فراهم شده است.

وی با مثبت خواندن توافق هسته ای با ایران افزود: در این حال بریتانیا باید محتاطانه عمل کند و نباید با خوشبینی تمام به آن نگریست.

نخست وزیر انگلیس گفت: نباید فراموش کنیم که ایران حامی گروههای تروریستی همچون حماس و حزب الله است. وی با اشاره به جرمی کوربین افزود: البته دوست خوبمان (جرمی کوربین) معتقد است آنها رفیق مان هستند اما من می گویم این گروهها هنوز دشمن هستند.

کامرون گفت: باید اطمینان حاصل کنیم که ایران به جای حمایت از اسد نقش مثبت ایفا می کند.

نخست وزیر انگلیس با بیان اینکه می توان رابطه سیاسی بهتری در همکاری برای صلح در سوریه با ایران داشت؛ از پیگیری برگزاری اجلاسی با حضور کشورهای همسایه سوریه، آمریکا، انگلیس و روسیه برای حل بحران سوریه خبر داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اهوازی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    انگلیسی شغال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس