کد خبر 464324
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

وین رونی در تورنمنت یورو 2012 در ترکیب تیم ملی انگلیس نمایش ناامید کننده ای داشت و نتوانست انتظارها را برآورده کند.

به گزارش مشرق، رونی از دو مسابقه ابتدایی انگلیس در یورو 2012، به میزبانی لهستان و اوکراین محروم بود. او پیش از شروع تورنمنت به یک مسافرت خانوادگی در لاس وگاس رفت و نتوانست خود را به خوبی برای آن مسابقات آماده کند؛ مساله ای که او به شدت با یادآوری آن ابراز تاسف می کند:" من پیش از شروع یورو 2012 به تعطیلات رفتم و از این مساله واقعا متاسفم. فکر می کردم مشکلی پیش نمی آید اما الان می دانم که نباید تمرینات را رها می کردم و به تعطیلات می رفتم.

پرواز طولانی به لاس وگاس مشکل ساز شد و نباید بین اتمام فصل و رقابت های یورو، در تمریناتم تاخیر می انداختم. حالا به هم تیمی هایم در تیم ملی توصیه می مکنم اشتباه مرا تکرار نکنند. امسال ما بازیکنان باتجربه تیم ملی، همراه کادر فنی برای آماده سازی هر چه بهتر برای یورو 2016 تصمیم گیری خواهیم کرد. به شخصه هرگز اشتباه سال 2012 را تکرار نخواهم کرد."

لازم به ذکر است که تیم ملی انگلیس پس از برتری 6-0 بر سن مارینو، صعود خود به مرحله نهایی یورو 2016 را حتمی کرد. رونی نیز با زدن یک گل در این بازی، با رکورد گلزنی بابی چارلتون در تیم انگلیس برابر کرد و با 49 گل، یطور مشترک با چارلتون، رکورددار گلزنی در تیم ملی انگلیس شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس