پس از آن که در چند هفته گذشته کمپین هایی در مورد نخریدن خودرو صفر از خودروسازان شکل گرفت، امروز مدیران عامل خودروسازی های بزرگ کشور اعلام کردند به زودی تغییرات بزرگی در صنعت خودروی کشور رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، مردم کشورمان چه آن زمان که پراید 7 میلیونی و پژو 206، 13 میلیون تومانی می‌خریدند، چه اکنون که مجبور به خرید پراید با قیمت 20 میلیون و 206 با قیمت 36 میلیون تومان هستند، از کیفیت محصولی که تحویل می‌گرفتند، رضایت نداشتند و ندارند. اما وزیر، حامیان کمپین خودرو صفر نخرید را خیانتکار و اقدام آنها را حرام اعلام می‌کند.(متن کامل خبر)

این اظهارات نعمت زاده موجب واکنش های زیادی در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی شد تا جایی که پس از چند روز اقای وزیر حرف های خود را پس گرفت.

پس از این اظهارات در حالی که کمپین نخریدن خودرو صفر از خودروسازان داخلی در حال شدت گرفتن است، امروز مدیران عامل خودروسازی های بزرگ کشور اعلام کردند به زودی تغییرات بزرگی در صنعت خودروی کشور رخ خواهد داد.

در ادامه اظهار نظرات مقامات عالی دو خودروساز مطرح کشور را مشاهده خواهید کرد:

مدیرعامل ایران خودرو: اسفندماه؛ آغاز تحولات بزرگ خودرویی/ مدیرعامل سایپا: از مردم بابت کیفیت پایین محصولات عذر می خواهیمعذر خواهی مدیرعامل سایپا از مردم

مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.(متن کامل خبر)

جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.

جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.

وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.

مدیرعامل ایران خودرو: اسفندماه؛ آغاز تحولات بزرگ خودرویی/ مدیرعامل سایپا: از مردم بابت کیفیت پایین محصولات عذر می خواهیمقول مدیرعامل ایران‌خودرو به مردم

هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در گفتگو با روزنامه ایران درباره وضعیت صنعت خودرو طی ماه‌های آینده و اینکه خودروسازان چه اهدافی را باید دنبال ‌کنند گفت: صنعت خودرو طی چند سال اخیر با فراز و نشیب‌های متعددی روبه‌رو شد.

دولت گذشته تصویب کرد که دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا هر کدام هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند تا بتوانند در جهت توسعه و کیفی‌سازی محصولات خود برنامه‌ریزی کنند اما متأسفانه مدیران وقت این پول را پرداخت نکردند و همین امر در کنار تحریم باعث شد میزان تولید خودرو و کیفیت کاهش پیدا کند و قیمت خودرو نیز سیر صعودی بگیرد.

 وی افزود: با روی کارآمدن دولت یازدهم صنعت خودرو رونق گرفت و توانست به روزهای اوج خود نزدیک شود و حتی برای بهبود کیفیت برنامه‌ریزی کند. طی این مدت خودروسازان بر شمارگان تولید افزودند و اجازه ندادند کاهش عرضه مانند سال‌های گذشته رخ دهد که در پی آن قیمت خودرو در بازار از نرخ کارخانه فاصله بگیرد. خودروسازان برای پایان دادن به خرید و فروش‌های صوری در بازار افزایش تولید را محور قرار دادند که خوشبختانه با افزایش تولید، بازار به آرامش رسید و قیمت‌ها ثابت ماند.

 یکه زارع خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی محصولات هم موضوع دیگری است که خودروسازان طی دو سال اخیر به آن پرداختند. هر چند سطح فعلی کیفیت از نظر ما راضی‌کننده نیست، اما خودروسازان و بخصوص ایران خودرو سعی کرد برای رهایی از این چالش برنامه بهبود کیفیت تنظیم کند.

بر این اساس به مردم قول می‌دهیم از اسفند ماه سال‌جاری هر فردی که خودرو خریداری کند تا 10 هزار کیلومتر پیمایش نیازمند مراجعه به نمایندگی نباشد و تنها برای تعویض روغن به نمایندگی‌ها برود. (متن کامل خبر)

وی گفت: با برنامه‌های بهبود کیفیت، خدمات پس از فروش، تکریم ارباب رجوع و ارائه سرویس به مشتریان ارتقای چشمگیری خواهد داشت. مردم مطمئن باشند که خودروسازان داخلی برای رفاه آنها از هیچ برنامه توسعه‌ای عقب نمی‌مانند. عقب ماندگی‌هایی که در صنعت خودرو رخ داده مربوط به دو یا سه سال اخیر نیست. این صنعت از مدت‌ها پیش به علت تصمیم‌های نادرست دچار مشکل شد.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه فعالیت 60 صنعت دیگر با حوزه خودرو گره خورده است تصریح کرد: اگر سایپا و ایران خودرو نباشند فقط در یک مورد 70درصد فروش فولاد مبارکه کاهش پیدا می‌کند. در بخش‌های دیگر چون پتروشیمی، شیشه، پارچه، قطعات و... هم این امر صدق می‌کند.

صنعت خودرو باید سرپا بماند تا مابقی صنایع هم بتوانند ادامه حیات دهند و اشتغال کشور نیز به مخاطره نیفتد. خودروسازی کشور طی 8 سال گذشته آسیب‌های زیادی دید. محصولات جدید جایگزین محصولات قدیمی نشد، کیفیت خودرو کاهش پیدا کرد و شمارگان خودرو نیز افت کرد لذا مردم حق دارند که از صنعت خودرو ناراضی باشند. از این‌رو ما می‌خواهیم تمام نقصان‌های گذشته را حل کنیم و به سمت تولید کیفی، ورود محصولات جدید با برند ملی و تولید خودروهای جدید با شرکای خارجی حرکت کنیم.

وی گفت: ایران خودرو در یک برنامه 4ساله اهداف بلند مدتی دارد که می‌تواند باعث تحول در صنعت خودرو شود. مردم مشتریان ما هستند و خودروسازان برای رضایت آنها به امر تولید می‌پردازند لذا ما به خواست آنها حرکت خواهیم کرد. بر این اساس از بانک‌ها هم می‌خواهیم برای اینکه بازار رونق گیرد به مصوبه بانک مرکزی در مورد افزایش وام خودرو عمل کنند تا مردم بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 156
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 76
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    بازم چشمم آب نمیخوره قیمت رو کاهش بدید
  • وطن ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    عذر خواهي اگر واقعاً در معناي خودش و جبران باشد پسنديده است
  • سعید ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    یک پراید 132 مدل 93 پارسال از نمایندگی گرفتم به شرش موندم هرجاشو خوب میکنم جای دیگه اش به مشکل میخوره
  • بابک ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    پیشنهاد من به ایران خودرو و سایپا اگر میخواهید مردم فقط از کشور خودمون ماشین بخرند این کارها را حتماً باید انجام دهید. ۱_ تغییر در فیس لیفت ماشین پراید و کلاً ماشینهای داخلی که مدرن باشد ۲_ استفاده از فولاد قوی در شاسی ماشین و استفاده از ورق قوی برای درها و سقف و بدنه محکم یعنی باید چندین برابر محکم تر از الان باشد. ۳_ استفاده از سپر محافظ جلو و عقب خودرو محکم و با کیفیت که در تصادفات محافظت کند. ۴_ طراحی داخلی زیبا و بادوام در تمام قسمت های ماشین مثلاً داشبورد صندلی ها فرمان پدال ها دستگیره ها و تمام وسایل داخل ماشین ۵_ افزودن آپشن های روز دنیا . مثلاً به ایربگ نگید آپشن یا کنترل ضبط و تلفن از روی فرمان آپشن نیست و یا فرمان هیدرولیک آپشن نیست، صندوق پران آپشن نیست. ۶_ جلوبندی جدید روز دنیا و قوی و محکم که زود به زود نیاز به مکانیکی نباشد. ۷_ استفاده از سیستم موتوری تکنولوژی روز دنیا. مثلاً موتور پراید و پژو واسه سی سال پیشه. باید جدید باشه و آلایندگی کمی داشته باشه. ۸_ خدا را فراموش نکنید ، راه راست را انتخاب کنید.
  • ali ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    قیمت این ماشینا با این کیفیت پایین باید کاهش پیدا کنه
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    خودت تنهایی این همه فکر کردی شیطون
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    اينكه ايشون گفتند اگر اين شركتها نباشند مجتمع فولاد 70 درصد ورقهايش فروش نميرود بودار به نظر ميرسد يعني اين مجتمع ورقهايي توليد ميكند كه ضخامت اين ورقها دربازار صادراتي خريدار ندارد وفقط خودروسازها ميخرند.؟!!!!!! فكركنم از فويل الومينيوم كه روي غذا ميكشند يك كمي ضخيم تر باشد.!!!! استانداردبودن تركيبات پيش كش.
  • ایرانی ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    اول صداقتتون رو نشون بدید ودر قیمتها تجدید نظر کنید
  • علی ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    ازروزی که 405صفرگرفتم به اندازه ی قیمتش خرج تعمیرش کردم.گارانتی هم دروغه،کشکه..کولرش خراب،برف پاک کن ناقص می زد،باتری هم چندماهه فاسد شد.الان هم دینامش مشکل داره واستارتش راهم ماه پیش عوض کردم...
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    به عمل کار بر آید ، به سخنرانی نیست ....
  • علیا ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    خب اگر قرار بود که این کارها رو انجام بدند الان داشتند با کیا و هیوندایی و پژو و تویوتا رقابت میکردند.
  • ایرانی ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    عزیز دل برادر همه اینها که گفتی درست اما نگفتی این خودرویی که الان میدن دست مردم با این کیفیت پایین قیمتش هم باید بیاد پایین-درباره قیمت هم نظر بده عزیز شعار خودرو سازها تو این سی سال را تکرار نکن
  • ایرانی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    چرا نصف مطلبو قیچی میکنید واقعا متاسفم
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    بجای این همه خودرو و شبکه تعمیراتی کیفیت قطعات را بالا ببرید . بخدا من ماشین دوست دوم 10 سال کار کرده خارجی را به خودور نو شما ترجیح می دهم
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    اول باید قیمت ها را بیارین پایین عذرخواهی خشک و خالی که فایده نداره
  • امید ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    ای مشرق شیطون لینکهای متن کامل خبر هم که "موجود نیست"
  • علی ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    من سال 1387 پژو روا صفر خریدم برای رعایت موضوع گارانتی بعد از چند ماه برای سرویس به تعمیرگاه مجاز مراجعه کردم بعد از چند هفته از زمان سرویس دیدم کمک جلو اتوموبیل صدا می دهد به تعمیرگاه مورد اعتماد رفتم و موضوع را نظارت کردم جالب اینکه تازه متوجه شدم تعمیرگاه مجاز کمکهای فابریک قسمت جلو ماشین من را برداشته و کمک دست دو گذاشته است یعنی با کارکرد کمتر از 3 هزار تا من کمک فنر تعویض کردم حال می خواهم بدانم آقایان مدیران ایران خودرو چه جوابی دارند
  • سیروس ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    دروغ چرا من شهریور سال گذشته یه 405slx خریدم تا الآن حدود 15000 تا روندم یه بار روغن عوض کردم و چندین بار هم بنزین. مراجعه به نمایندگی هم لازم نشد. البته یه بار بعد از کیلومتر5000 نرم افزارشو آپدیت کردم.
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    9 - قبول کنند که 8 مورد بالا کار سختی نیست . 10 - به بهانه های واهی هی قیمت را بالا نبرند . 11 - نمایندگی های خدمات پس از فروش را ملزم به خدمات استاندارد کنند . 12 - چیزی بسازند که قا
  • رحمن ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام اگراین کار را بکنید نامی ماندگار در پیشانی صنعت خودرو خواهید داشت و ما ایرانیان بشما افتخار خواهیم کرد ولی اجازه بدهید کمی بی اعتماد به این سخنرانی ها باشیم ...برنامه های خود را ارایه کنید چه برنامه ای دارید و مدت اجرا و بهره وری آن چه مدت است ما خوب را از بد تشخیص می دهیم و تا بحال هم از آنچه صنایع خودرو سازی نام برده شده است حمایت کرده ایم ولی الآن باید قامت خود را راست کنید و یک تحول بنیانی در این صنعت بوجود بیاورید .نام خود را ماندگار کنید.این ایران و این انقلاب لیاقتش بیش از اینها است شهدای انقلاب برای سربلندی ایران خون خود را هدیه کردند و انتظار حداقلی از شما اینست که مغزها و اراده خود را برای سربلندی صنایع خودرو سازی بکار بگیرید ...شما می توانید و اگر دل در گرو این انقلاب داشته باشید از همه ظرفیتها داخلی و خارجی برای یک انقلاب در خودرو سازی استفاده خواهید کرد.
  • محمد ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    واقعا جای تاسف داره خودروی پراید صفر فاقد رادیو و ضبط هساش. این دیگه نهایت...
  • پدرام ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    شما همان مسولان چند هفته و چند ماه قبل هستید.اون وقت شما کجا بودید؟مردم کجا بودند؟
  • رحمن ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    این برادر ایرانی درست می گوید این خودرو هایی که در محوطه های خودرو سازان خاک می خورند باید با نازل ترین قیمت فروخته شود یا در مزایده قرار دادتا محیط برای ساختن خودرو های با کیفیت باز شود
  • کمال پاشا ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    بیا با یک عذرخواهی مردم دوباره ... شدن
  • علی ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام . ما ایرانی هستیم و دوست داریم خودروی ملی با کیفیت داشته باشیم . دوست داریم به ماشین ملی افتخار کنیم . پیشرفت در صنعت خودرو یکی از نشانه های پیشرفت صنعتی هر کشوری میباشد . اما متاسفانه ....
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    چه قدر قشنگ تر بود قبل اینکه کارخانه های قطعه ساز و خودرویی تون تعدیل نیرو کنه و پارکینگ هاتون جا نداشته باشه عذرخواهی می کردید با این حال چشمم آب نمی خوره چراکه پرایدی که تولید می کنید زمین تا آسمان با کیفیت پراید قدیم فرق داره و این خودرو از اساس غیراستانداره ، ایران خودرو باید پرسید که یهو تو 6 ماه می خواین معجزه کنید ؟! مگر اینکه در عمل ثابت کنند...
  • خبیر ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    ها والا التماس نکن!
  • سامی ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    فقط قیمتاتونوکاهش بدین انصاف نیست بخدا پراید22میلیون پول بدی...
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    امیدوارم حرفی واسه گفتن داشته باشین چون رقیب سرسخت شما یعنی چین بد داره کیفیت محصولاتشو بالا میبره امیدوارم پراید ده میلیون و پژو 13 میلیون بشه چون بیشتر از این ارزش نداره کیفیت قطعاتشم بره بالا
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    دوسال پیش حدوداً من یک تصادفی کردم، ماشین 206 بود، فقط سنسورها اشتباه کرده بودند و کیسه هوا باز شده بود، مجبور شدم برم نمایندگی با کلی منت دو تا کیسه هوا و متعلقات رو برای من با تعویض بوش طبق ها در نظر گرفتند و 4 میلیون ازم پول گرفتند. اومدم تو جاده خواستم فلشر رو روشن کنم دیدم کار نمی کنه، زدم کنار باز کردم دیدم فلشر سالم بنده رو ورداشتند و خرابش رو جاش گذاشتند، برگشتم به نمایندگی، گفتم، قبول نکردن گفتم یه نوش رو بنداز گفت 100 تومن میشه! گفت اگر هم تعمیر کنیم 15-20 تومن میشه! رفتم از بازار فابریکش رو 38 تومن خریدم. انداختم روش، چند ماه بعد بوش طبق شکست! رفتم دیدم چون چرخ زاپاز رو انداخته روش تعادل بهم خورده و به یک طرف فشار بیشتری اومده شکسته، طبق و چرخ های جلو رو عوض کردم یک میلیون دیگه افتاد تو کیسم‌ام! دوباره دیدم هیدرولیکش رو انگار عوض کردن صدا میده! رفتم به یه تعمیرگاه گفت این هیدرولیک ماله RD هست! دوباره 500 تومان دیگه خرج کردم هیدرولیکش رو فابریک کردم! اتفاقاً این نمایندگی که من رفته بودم سرپرستی استان بود! یعنی هرکسی از نمایندگ‌ها ناراضی بود باید به اونجا مراجعه می‌کرد! دیدم دستم جایی بند نیست ول کردم موضوع رو ماشین رو فروختم الانم می‌خوام یه خارجی بگیرم انشاالله!
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    یکم برای عذر خواهی دیر نیست به نظرتون؟؟
  • علی ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    وعده و وعید فایده دوصد گفته چو نیمکردار نیست ......به عمل کار برآید ...
  • mohsen ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    یعنی از الان تا اسفند ماه همچنان خودروها بی کیفیت تولید میشوند بعدش اگه مردم این ماشینها رو خریدند اون وقت اقدام به افزایش کیفیت میفرمایند. واقعا که خسته نباشند جناب مدیر عامل ایران خودرو.
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    بنزین شو چرا عوض کردی تا 20 هزار تا میرفتی!
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    عجله نکنید باید تحول رخ بده
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    فایده نداره اول قیمت ها رو اصلاح کنید بعد کیفیت
  • محمد ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    اشتباه نکنید ما خودروی با کبپیفیت ارزان سی سال پیش رو نمیخواهیم ما خودروی به روز با مصرف کم و قیمت جهانی میخواهیم چرا این آقایان فکر میکنند اگر خودرو ارزان بشه یا کیفیتش بره بالا تمومه چطور میشه به اینا فهموند که این خودروها مصرفش بالاس تکنولوژیش برا ۴۰ سال پیشه ضررش بیشتر از سودشه
  • مجید ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    عذر خواهی بدرد این مردم نمی خوره ...
  • ایرانی ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    در عمل ثابت کنید
  • علی ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    عذر خواهی واقعی در عمل باید صورت گیرد با کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت و تغییر قیافه ماشین ها طبق ماشین های روز جهان و استفاده از تکنولوژی روز و افزایش ایمنی در تصادفات و افزایش کنترل پذیری خودرو در شرائط خطرناک.
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    لطفا از حاشیه بگذرید و براصل بیافزایید مردانه اعلام کنید که کی قیمتهای پراید و پژو 206 به ترتیب به نصف و یک سوم قیمت های فعلی میرسد چون اگه هزاران بار هم عذر خواهی کنید این ملت دیگه ماشین عهد بوق و تاریخ گذشته با این قیمتهای گران را دیگه نمی خرند اولین و آخرین حرف ملت کاهش شدید قیمت هاست والسلام ختم کلام
  • امیر ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    چیزی که حق مسلم مردم است را به مردم تازه قول میدهند /....
  • سسسس ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    پول رو سایپا گرفته کیفیت پایین داده حالا عذز خواهی میکنه فایده نداره عذر خواهی به درد مردم چه میخوره اگه راست میگید خسارت بدید
  • ali ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    یا ابالفضل !! رادیو ظبط نداره؟؟؟!
  • سعید 2 ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    داش دیگ پراید خریدی اونم از سایپا انتظار رولز رویس رو نباس داشته باشی وقتی ضخامت در پراید اینقدره بقیه جاهاش دیگ حرفی واس گفتن نداره
  • على ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مسولين لطفا يه فكر اساسى برا اين دو شركت بكنيد. سوال؟ نميشه كلا خط توليد خودروهاى فعلى رو با خودروهاى روز دنيا جايگزين كرد
  • پويا ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مشكل اينه كه قطعه سازها رو هم خودشون خريدين . به جاي توسعه محصول و تكنولوژي فقط دنبال گسترش شركتهاي تابعه بودند نه چيز ديگه!
  • مالباخته به ايرانخودرو ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    تا اين همه دختر جوون هست، عروس كردن پيرزن ديگه به درد نميخوره
  • مهدی ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    یه سمند داشتم مدل 88 پارسال فروختم و صفر گرفتم خدا شاهده مرده اون از این لگنی که به من انداختن بهتره ده بار به نمایندگی مراجعه کردم از هر جای ماشین یه صدایی در میاد نمایندگی هم فقط میگه عادیه قطعه هم که هیچوقت ندارن و حتی بابت عوض کردن روغن سرویس هم از بنده پول گرفتن.
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    عذرخواهی خشک و خالی به درد نمی خوره آقای مدیرعامل پراید ... چقدر به خاطر سود شما مردم تلف شدند، خط تولید پراید رو متوقف کن همین ....
  • حسین ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    می بخشمت دوباره اما چه فایده داره بازم دل هوس باز میره به یک اشاره
  • عبادی ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من هم یکی ازمتضررین خریدارخودروی تیبای سایپا هستم وهیچ رضایتی ندارم و....لطفا"توجه فرمائید:اینجانب اگرخودروی ایرانی نمیخریدم به بی کیفیتی و.... آن پی نمی بردم این دومین خودروی تیبا هست که خریداردومین تیبا شرکت سایپامورخ93/7/7هستم بگذریم که خودروی قبلی هیچ وفانکردبعدازتحویل خودروی دوم به اینجانب ، متوجه شدم ترمزدستی کلا"خراب است که مورخ93/7/8درنمایندگی2سایپاپذیرش وکلا"قطعات ترمزدستی عوض نمودندونامه شکایت واعتراض ودرخواست تعویض خودروی به سایپایدک تحویل دادم ولی هیچ ترتیب اثری ندادندگفتندتولیدشان همین است و....بااین وضعیت این خودرو بی کیفیت ترین وناامن ترین وازنظرفنی بیشترین ایرادات رادارد وهیچ رضایتی ازآن ندارم وهمیشه درگیررفع ایرادات آن ومراجعه درهردفعه کمترازیک ماه به نمایندگی می باشم چون درعرض10ماه ازتحویل خورو(93/7/7)بیش از15باربرای رفع ایرادات خودروبه نمایندگی مراجعه وهردفعه بیش از2روزخودرودرنمایندگی درتعمیرگاه مانده است بازهم هرروزبدترازروزقبل می باشد ودرهرمراجعه هزینه های زیادی رودستم می گذاردوروزبه روزبدترمی شودوایرادات جدیدی بوجودمی آیدومسئولین هم پاسخگونیستندورفع مسئولیت می کنندو
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    تا دست رانت خواران بابت هر خودرو قطع نشه. در ثانی فرمایش کردید که دهها شرکت صنعتی ضرر میکنن مثل فولاد مبارکه وشرکت های شیشه سازی مدیر عامل محترم چطور به فکر اونا هستی
  • مصطفی ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    یکی نیست بگه واسه جون هزاران نفر واقعن فقط یه معذرت خواهی کافیه خودتی
  • خودرو ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    کردیم
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    بروبابا
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    چه کار کنند که شماخوشت بیاد
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    آقایان صنعت خودروسازی از وزیر تا بقیه: آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مجید جان چرت نگو
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    حق مسلم زیاد است فقط ماشین نیست
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    هرچه که بگی درسته امیر اما فکر کن کمی بعد حرف بزن
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من هم بخشیدمت
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من باید فکر کنم
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    زن و بچه کارگران کارخانه ها چه گناهی کردند. ما باید به آتش کی بسوزیم و بی کار بشیم. این بود ایرانی بودن شما ملت!!!!!!!!!
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من مال تو ام تو مال منی ای ماشین ایرانی
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    اجب
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من تو خودروسازی دارم بیکار میشم چه گناهی کردم
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من تو خودروسازی دارم بیکار میشم. چه گناهی کردم
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من تو خودروسازی دارم بیکار میشم چه گناهی کردم
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من تو خودروسازی دارم بیکار میشم چه گناهی کردم
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من تو خودروسازی دارم بیکار میشم چه گناهی کردم
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    هموطنان عزیز به فکر کارگرهای بیکار شده هم باشیم
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من که تو خودروسازی بودم دارم بیکار میشم. من چه گناهی کردم
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    30 سال با فروختن ماشینهای اشغال پدر مردم و در اوردید
  • سبز ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    شما گناهت اینه که باید علیه حکومت قیام میکردی. اصلی ترین هدف ما تعطیلی و نابودی است
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ده هزار کارکرد که چیزی نیست!!! یعنی چیزی حدود پنج ماه
  • مردم ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مردم چه گناهی کردن دارن عزیزانشونو از دست میدن ماشین آشغال گرون سوارشیم تا زن وبچه تو راحت باشن!!!! باجون مردم بازی میکنید حالاکه کاربه اینجا رسیده نالتون در امد؟ پراید 20میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//؟؟؟
  • استاد فلسفه دانشگاه ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    خوشخیالهای ایرانی فکر میکنند فردا براشون کادیلاک میاورند....خخخخخخخخخخخخخ
  • امین ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    جواب شما شخص تاشناسی که میگی دارم بیکار میشم واضحه گناه شما اشتغال در یک شرکت مافیای اقتصادی است مسوولینت باید به شما پاسخ بدن نه مردم ضمنا مصلحت جامعه مقدم بر قشر خاصی است که با نارضایتی از مردم پول میگیره و جنس ناموغوب تحویل مردم میده شما هم به عنوان یکی از کارکنانش تو این امر سهیمی چرا که ابزار دستشونی .
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    یاد مردم اسرائیل افتادم (من تو خودروسازی دارم بیکار میشم چه گناهی کردم )
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    "من تو خودروسازی دارم بیکار میشم. چه گناهی کردم " اولا دولت نمیگذارد که کارگران مثل کشورهای دیگر اخراج دسته جمعی شوند. دوما شما گناهی نکرده اید گناه را مدیران بی کفایتی کرده اند که کار را به اینجا کشانده اند.... بیش از چهل سال است که وضع همین است(از ابتدای تولید پیکان) اگر مردم چهل سال دیگر هم کاری نکنند وضع به همین منوال پیش خواهد رفت پس باید کاری کرد..
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    انشالله
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    کارگرهای ایرنی هم بروند بمیرند
  • یک مطلع ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    بیچاره ملت ایران. چه موافق چه مخالف هردو یک جور ساده اند. همش به نفع دلالها و سودجویان و ...
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    یعنی کسانی که دارند کشته میشن هموطن نیستند؟؟؟؟؟؟ این انصافه......
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    اگر يه خورده وجدان كاريتون را بالا مي بردين و جان مردم برايتان اهميت داشت و باري به هرجهت خودرو نمي ساختيدو سعي مي كردين با تحقيق و پژوهش و نوآوري ,وضعيت اسفناك توليد خودرو را بهبود مي بخشيديد.يعني هم كيفيت خودرو را بالا مي بردين وهم قيمت آن را به طور معقول پايين مي آورديد, اوضاع و احوالتون اين نبود و مجبور نبودين به التماس و عذرخواهي بيفتين.
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    دارند مملکت را به نابودی میکشن این خبرگزاری ها. چرا کسی به فکر کارگر ایرانی نیست. مشرق چه قدر پول گرفتی علیه شرکتهای ایرانی کار کنی بدبخت دریوزه
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    برو بمیر. به ما چه ربطی داره. کثافت شهرستانی
  • یک ایرانی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    تو ایران هرکی به فکر خودشه.
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    دارند مملکت را به نابودی میکشن این خبرگزاری ها. چرا کسی به فکر کارگر ایرانی نیست. مشرق چه قدر پول گرفتی علیه شرکتهای ایرانی کار کنی بدبخت دریوزه
  • محمد ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    چقدر شما کارکنان خودرو سازیها خودخواهید فقط به فکر خودتونید تا الان کجا بودید؟ شما کی به مردم فکر کردید که حالا توقع داری مردم به شما فکر کنند؟
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    دارند مملکت را به نابودی میکشن این خبرگزاری ها. چرا کسی به فکر کارگر ایرانی نیست. مشرق چه قدر پول گرفتی علیه شرکتهای ایرانی کار کنی بدبخت دریوزه
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    یعنی چون پراید میخریم باید کلا بیست میلیون بدیم به سایپا بعد ماشین و ببریم بزاریم تعمیرگاه خودمون بریم خونه؟ بگیم پراید خریدیم رولزرویس که نیست کجای دنیا این طوریه؟
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    دارند مملکت را به نابودی میکشن این خبرگزاری ها. چرا کسی به فکر کارگر ایرانی نیست. مشرق چه قدر پول گرفتی علیه شرکتهای ایرانی کار کنی بدبخت دریوزه
  • سعید ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    که به فکر کسانی که ئاز بی کیفیتی از بین میرن هستش.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ما چه گناهی کرده ایم؟
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    به مامردم چه ربی داره از اونا بپرس
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    همه برای یکی یکی برای همه، بیکاری؟ خوب مساله‌ای نیست. همه بیکاران (خیلیا)، پس تو هم مثل همه (منظور خیلیای دیگه)
  • ناشناس ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    فهمیدیم بابا چقدر مینویسی ؟ ما چه گناهی کردیم که باید سوار ماشینهای درپیت این شرکت بشیم و بمیریم چون شماها بیکار نشید ؟!؟
  • مصرف کننده ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من تو پراید هرلحظه ممکنه کشته بشم من و خونوادم چه گناهی کردیم
  • یک ارتشی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    بچه های ایرانی عزیز با این کمپین شما تعداد زیادی کارگر ممکنه بیکار بشن
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    برای جلب اعتماد مشتریان، چرا فراخوان رفع عیب خود رو های فروخته شده را اعلام نمکنید. پراید 131 مدل 93 . سپرهایش بعد از چند روز در مقابل آفتاب سفید و دورنگ شده.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    در عرف جهانی خودرو دارای عمر مفید سه تا پنج ساله است که شرکت ها برای آن در نظر میگیرند. نه کیلومتر کارکرد به این کمی را.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ؟؟؟؟
  • کارگر ایرانی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ما که داریم بی کار میشیم عیب نداره ما هم خدایی داریم
  • ناشناس ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    چقدر فکر کرده تا به راه حل ده هزار کیلومتر رسیده،خسته نباشی،خداقوت
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ارتشی عزیز خفه شو
  • ناشناس ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    کاش میاوردن ولی ما به همون ژیان هم راضیم در صورتی که امن باشه !
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    کارگر ایرانی من هم یک ایرانی ام چرا فقط به فکر منافع شخصی هستیم اگر ذره از منافع شخصی خود را فدای منافع کشور کنیم 10 برابر سود و منفعت به منافع شخصی مان اضافه خواهد شد در ژاپن مردم خیلی وقت ها از منافع شخصی گذشتند تا کشور اباد شود و نتیجه اباد شدن کشور ابادتر شدن زندگی مردمانشان شد و به همین دلیل بود که کشوری که با بمب اتمی ویران شد بعد از گذشت 10 یا 20 سال تبدیل به یکی از اقتصاد های برتر دنیا شد فقط بخاطر گذشت و فداکری مردمش در امر اقتصاد بود ما همین نتیجه را در جنگ تحمیلی گرفتیم و این امنیتی که اکنون داریم مرحون همان فداکاری است پس می توانیم در امر اقتصاد نیز همین کار را انجام دهیم منتهی در امر اقتصاد فرماندهانی از جنس باکری و همت و ستاری و یاسینی می خواهیم
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من هم یک ایرانی ام چرا فقط به فکر منافع شخصی هستیم اگر ذره از منافع شخصی خود را فدای منافع کشور کنیم 10 برابر سود و منفعت به منافع شخصی مان اضافه خواهد شد در ژاپن مردم خیلی وقت ها از منافع شخصی گذشتند تا کشور اباد شود و نتیجه اباد شدن کشور ابادتر شدن زندگی مردمانشان شد و به همین دلیل بود که کشوری که با بمب اتمی ویران شد بعد از گذشت 10 یا 20 سال تبدیل به یکی از اقتصاد های برتر دنیا شد فقط بخاطر گذشت و فداکاری مردمش در امر اقتصاد بود ما همین نتیجه را در جنگ تحمیلی گرفتیم و این امنیتی که اکنون داریم مرحون همان فداکاری است پس می توانیم در امر اقتصاد نیز همین کار را انجام دهیم منتهی در امر اقتصاد فرماندهانی از جنس باکری و همت و ستاری و یاسینی می خواهیم
  • محمد ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا قوت به همه کارگران ایران. به شرط بهبود کیفیت و خدمات، کمپین تمام است. درود بر کارگران ایرانی.
  • از طرف ناشناس ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    من پژو 206 اس دی خریدم
  • علی ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا قوت به همه کارگران ایران. به شرط بهبود کیفیت و خدمات، کمپین تمام است. درود بر کارگران ایرانی.
  • مهدی دوست ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    به سبز خوب خودتو به بقیه نشون دادی منافق
  • E MT ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا قوت به همه کارگران ایران. به شرط بهبود کیفیت و خدمات، کمپین تمام است. درود بر کارگران ایرانی.
  • کارگز ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    ما هم خدایی داریم
  • پويا ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    جناب ناشناس12:24 شما برو بمير تهراني بودن كه نشد ارزش ما كه از بچه هاي تهران جز حمال و يه مشت بچه پررو و بيكار چيزي نديديم همه شهرستانيها الان راس كار هستند
  • پويا ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    مگه خبر نداري اين بنده خدا حدوداً يكي دو ماهه كه مدير عامل سايپا شده
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    همین خودرو چینی که میفرمایند بی کیفیت پنج سال گارانتی داره
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    موافقم. اما به شرط بهبود کیفیت
  • emt ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    ok
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    افرین. با ایران شرط. من هم هستم
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    خداییش مردم خوبی داریم. همه به فکر هم اند. من هم به شرط بهبود خدمات و کیفیت موافقم
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    +1000
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    بالاره باید یک روزی این کار رو میکردیم. من هم موافقم البته با شرایط
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    گم شید احمقا. گور بابای کارگر ایرانی، به ما چه اصلا.
  • ثاقب ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    بقالی ها هم میدانند ملت ایران همه نه اما خیلی ها شون دزد شدن حالا از کاهش کیفیت خودرو حرف میزنن خوب همتون همین هستید دیگه
  • تیبا داغون ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    یک تیبا صفر خریدم افتضاح افتضاح
  • محسن ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    آره!؟
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    خیلییییییییییییییییییییی
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    موافقم
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    نشون بدید به مردم تا بازم بهتون اعتماد کنن
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    از ریخت و فرم خودروهای تکراری خودمون خسته شدم
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    فحش نده بزرگوار قیچی نمیشه مطلبت
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    نیست! احسنت
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    قطعه سازی هم به مشکل می خوره...
  • جعفری ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    من میخوام یه لیفان x60 بخرم اگه کسی داره بگه ماشین خوبیه یا نه؟ یه پراید ۸۵ دارم خدایی خیلی ازش راضی ام ، تا حالا اذیتم نکرده
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    فقط تعرفه های خودرو رو بردارید همه چیز به مسیر اصلی خود برمی گردد.
  • محمد ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    به خدا به هرچی مقدسات قسم دیروز پشت ماشین فامیلم نشستم کنترل ماشین تو دنده عقب خارج شد خورد به یه درخت قطرش سی سانت نبود صندوق تا مخزن گاز جمع شدسپر خورد شد شاسی هم اسیب دید بردمش صافکاری قیمت لوازم دویست پنجاه تومن هزینه صافکاری با رنگ میشه پانصد تومن من روزی سی تومن دستمزدمه اخه این انصاف خورو پراید از قوطی روغن میسازید من بد رانندگی کردم درست مقصرم خسارت میدم ولی نباید ماشین محکم باشه با یه برخورد تا کمر جمع نشه
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    فرص کنیم که پژو 405 کیفیتش بره بالا ایمنیشو میخوان چیکار کنن این خودرو پلتفرمش طوریه که فقط،یک ستاره ایمنی میتونه داشته باشه. باید مجصولات با کیفیت جایگزین این لگنها بشه وگرنه عذر خواهی جناب مدیر عامل دردی رو دوا نمیکنه البته پژورو مثال زدم تما محصولات تولیدی خودرو سازان ما فسیل هستند. که که باید از رده خارج بشن نه اینکه مثل پیکان موتورشو بذارن رو بدنه پژو بدن دست مردم
  • تقی ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    مدیر عامل ایران خودرو گفته بخاطر اینکه وام مصوب رو ندادن کیفیت و میزان تولید خودرد پائین اومد پس اون امارهایی که می دادن که نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل اینقدر افزایش داشتیم و ... چی بود
  • حسن ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    باسلام:بنده هم درتيرماه 94متاسفانه يك پژو405SLX از ايران خودرو خريدم.بردم منزل آخرشب ميخواستم برم بيرون استارت نزد(ماشين صفر)امدادخودرو آمد گفتند استارت لازم دارد.فردا صبح بردند نمايندگي 4روز خوابيد تا استارت آن درست شد(اصفهان)بگذريم از الاف شدنها-بيكاريها وبرخوردها يشان.دوماه بعد درحين رانندگي همين خودرو كه كمتر از3هزاركيلومتركاركرده بود هرزگرد آن ازبدنه ماشين كنده شد.براي تعمير اين مشكل 2روز طول كشيد تا درست شد. حال نميدانم باز هم دچار مشكل ميشوم يا نه آيا ميتوانم با آن خانواده ام را به مسافرت ببرم.... من كه از كرده خود پشيمانم وپشيمان
  • محمد ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    دیماه ۹۲تیبا ثبت نام کردم فروردینش شد ۲۲ تیر شد ۲۴ میلیون بزور گرفتن بعد گفتن بیمه بدنه سایپا بگیرید خوبه۴۰۰ دادم امسال که رفتم بیمه بدنه کنم گفتن این بیمه بدنه نیس گارانتی بدنس تخفیف حساب نمییشه همه جوره کلاه میزارن
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    شیوه جدیده کارگرا میان نظر میدن میگن کمپین تمومه هه کمپین مردمیه ماله تو نیست که بگی تمومه تمومه
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    گارانتی شون بدرده خودشون میخوره من هر وقت رفتم نمایندگی به من میگن این قطعه مصرفیه شامله گارانتی نیست .آخه یه سوالی دارم مگه قطعه ی بی مصرفم تو ماشین هست ؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    خط تولید بنز و فولوکس واگن و .... در ایران تحت لیسانس اون شرکت راه اندازی کنید کل ماشین هاتونو از قدیدم تا جدید مازاد بر اونایی که رو دستتون مونده اوراق و اسقاط کنید و مواد اولیشو بدین به این کارخونه ها تا محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به متقاضی ها بدبن تا زمانی که شرایط بازار برای تولید خودرو داخل و مهندسان ایرانی فراهم بشه در ضمن چون قیمت ارز و تورم رفته بالا حق ندارین کیفیت محصولاتتون رو از اینی که هست کمتر کنین سود شما مهمتره یا جون مردم ؟؟؟!!!!
  • علي ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    واقعا ايران خودرو و سايپا چندين ساله دارين خودرو توليد مي كنيد جز اينكه از عقب ماشين بزنيد بكنيدش ماشين باري و يا فرم چراغها رو عوض كنيد اسم ماشين تغييركنه چيزي ياد نگرفتيدبنظرم شما هم با اين كار كشور را عقب افتاده و توهين به نوبوق و استعداد ايراني وتوهين به دولت مي باشد كاري نكرده ايد و تا هدف و سياست خود را كه درآمدو بالا و گرفتن سود زياد از مردم است عوض نكنيد پيشرفتي نخواهيد داشت .آيا اين كار خيانت به مردم نيست؟ماشين خارجي خريدن خيانت است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس