تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در جام واگنر لهستان به مصاف فرانسه قهرمان لیگ جهانی رفت و در سه ست پیاپی مقابل این تیم قدرتمند شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 20:30 به وقت تهران در اولین دیدار جام واگنر 2015 لهستان به مصاف فرانسه قهرمان لیگ جهانی رفت و با نتیجه 3-0 مقابل این تیم شکست خورد تا همچنان طلسم شکست ناپذیری فرانسه مقابل ایران باقی بماند.

تیم ایران در این دیدار با نتایج 25-22، 25-23 و 25-23 به فرانسه باخت. ژاپن و لهستان هم برگزارکننده دیگر دیدار روز اول این جام بودند که لهستان با نتیجه 3-0 و با نتایج 28-26، 25-15 و 25-18 مقابل قهرمان آسیا به برتری دست یافت و صدرنشین شد. جام واگنر طی 3 روز از 31 مرداد تا 2 شهریور برگزار خواهد شد.

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه/ طلسم خروس‌ها نشکست

تیم ملی فرانسه که در رنکینگ FIVB در رده 12 ایستاده، در سال 2015 عملکردی فوق العاده داشته و در 24 دیدار برگزارکرده خود تا پیش از این دیدار تنها 3 بار طعم باخت را چشیده و 21 بار پیروز از میدان خارج شده است. از سه شکست فرانسه یک بازی از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و آن هم شکست برابر آمریکا در فینال لیگ جهانی 2015 که در نهایت هم با قهرمانی خروس های آبی پایان یافت. دو باخت دیگر فرانسه در بازی های اروپایی باکو و با تیم غیر اصلی این تیم رقم خورده است.

در مقابل تیم ملی ایران هم که در رده دهم رنکینگ جهانی ایستاده در سال 2015 در مسابقات مختلف تا قبل از این دیدار 20 بار به مصاف حریفان رفته و 12 برد و 8 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است.

برنامه ادامه بازی‌های تیم ملی والیبال ایران:

یکشنبه یکم شهریور
ساعت ۲۲؛ دیدار ایران – لهستان

دوشنبه دوم شهریور
ساعت ۲۰:۳۰؛ دیدار ایران – ژاپن

به گزارش مشرق، جام واگنر در واقع حکم مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی را دارد زیرا تیم ایران برای حضور شایسته در جام جهانی ژاپن (17 شهریور تا 1 مهر) نیاز به دیدارهای تدارکاتی داشت تا هم بازیکنان و هم کادر فنی با نقاط ضعف و قوت ملی پوشان آشنا شوند. تیم ملی سپس راهی روسیه می شود تا چند مسابقه تدارکاتی نیز آنجا برگزار کند. شاگردان کواچ دو مسابقه با تیم ملی والیبال این کشور و یک دیدار با هلند که برای اردو در این کشور حضور دارد، انجام خواهد داد و نهم شهریورماه به ایران باز خواهد گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کوروش ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    تیمی که حدود شش ماهه رفته در اردو و حتی به خاطرش با تیم دوم در بازیهای آسیایی شرکت کردن در برابر فرانسه ای باخت که هنوز خسته گی قهرمانی در لیگ جهانی رو داره!.. بعد میگن ایران پدیده لیگ جهانی هست و نه فرانسه!!!!!!!!!!!!! راستی خبر دارید والیبال پیکان با همون مربی تیم دوم ب العربی قطری باخت که خودش به نماینده چین باخت!! سقوط آزاد داریم می کنیم در والیبال...
  • ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    هنوز خیلی زوده برای قضاوت کردن ...زوده انتقاد کردن ...با یکی دو باخت نمیشه گفت داریم سقوط می کنیم...بالاخره ورزش حرفه ای برد و باخت داره...اندکی صبر هموطن خوبم
  • میلاد ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    اونوقت یعنی الان ایتالیا 2 ساله که تو سقوط ازاده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس