کد خبر 456286
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

سرمربی تراکتورسازی گفت: باخت یک پدر بدارد و من پدرش هستم و مسئولیت این باخت با من است، چون مسئولیت فنی تراکتورسازی برعهده من است.

پدر شکست مقابل پدیده شناسایی شد!
به گزارش مشرق، تونی اولیویرا پس از شکست تیمش مقابل پدیده در نشست خبری گفت: بازی را بد شروع کردیم و مقابل تیمی بازی کردیم که سعی می‌کرد من تو من بازی کند. نیمه اول بازی را به تعادل کشاندیم اما در نیمه دوم چند ضد حمله خوب داشتیم که نشد از آن استفاده کنیم و روی اشتباهات خود گل خوردیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم با تیم سختی بازی داریم که در فصل گذشته تمام بازی‌هایش را مقابل ما برده بود. می‌خواهم بگویم باخت یک پدر دارد و من پدرش هستم. مسئولیت این باخت با من است چون تیم برای من است و من مسئولیت آن را می‌پذیرم.

اولیویرا گفت: در حال ساختن یک تیم هستیم و بازیکنان جوان زیادی داریم. سعی می‌کنیم به کارمان ادامه دهیم و این شکست در آینده جبران کنیم، ضمن آنکه جا دارد به مربی پدیده و تیمی که ساخته است تبریک بگویم.

وی درمورد داوری مسابقه گفت: به ایران نیامدم که درمورد مسائل داوری صحبت کنم. اگر درمورد داوری می‌پرسید باید سال گذشته این سوالات را می‌پرسیدید. این بازی را هم دیدید و می‌دانید منظورم چیست.

سرمربی تراکتورسازی درمورد اینکه چه زمانی طلسم شکست‌های تیمش مقابل پدیده به پایان می‌رسد، گفت: فوتبال یک بازی است که هم شانس دارد، هم بدشانسی و هم طلسم. امیدوارم در آینده شانس بیشتری به ما رو کند.

وی درمورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی در این دیدار نسبت به بازیکنان پدیده مطرح‌تر بودند، گفت: فوتبال به نتیجه است نه به بازیکن خوب. یک تیم باید از جمعی از بازیکنان تشکیل شده باشد و فقط نباید متکی به اسم‌ها باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس