کد خبر 454295
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال بر حمایت از سرمربی تیم ملی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، محمود اسلامیان در پایان جلسه امروز (دوشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره حضورش به عنوان مدیر تیم‌های ملی اظهار داشت: هدف ما کمک کردن است و هنوز بحثی درباره مدیریت تیم ملی نشده است. به نظرم عنوان مهم نیست و باید کار مفید انجام داد.

وی درباره بازی تیم ملی با گوام گفت: تیم ملی برای حضور در این کشور باید 4 پرواز داشته باشد که این مسئله هم هزینه‌بر است و هم بازیکنان را اذیت می‌کند. مهمترین مشکل ما در حال حاضر گوام است. ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم یک پرواز چارتر بگیریم و در حال هماهنگی و کمک کردن به بهبود شرایط تیم ملی هستیم.

نایب‌ رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در هفته‌های اخیر با کی‌روش ارتباطی داشته است یا نه، گفت: خیر من فقط با افشین پیروانی ارتباط داشته‌ام.

اسلامیان درباره غیبت طولانی‌مدت کی‌روش و عدم حضور او در ایران عنوان کرد: ما با کی‌روش قرارداد داریم و عقل حکم می‌کند که از او حمایت کنیم. کی‌روش امتحانش را پس داده است. تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کرد و در بازی دوستانه مقابل شیلی نیز پیروز شدیم. یادمان نرود که شیلی چند ماه بعد از بازی با ایران قهرمان آمریکای جنوبی شد.

وی ادامه داد: کی‌روش همچنین رعایت شایسته‌سالاری را در انتخاب نفرات تیم ملی می‌کندو همیشه به دنبال برقراری نظم و انضباط است. او در این مدت آمار و ارقام خوبی در تیم ملی به ثبت رسانده و یک چهره شناخته شده جهانی محسوب می‌شود. اگر به دنبال صعود به جام جهانی هستیم، همه باید به تیم ملی کمک کنیم.

نایب‌ رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور کی‌روش در ایران با توجه به اینکه 3 هفته از بازی‌های لیگ برتر گذشته، گفت: کی‌روش در عمل نشان داده که به لیگ توجه می‌کند، او خودش الان در ایران نیست اما دستیارانش حضور دارند و مسابقات را می‌بینند، ضمن اینکه انتخاب‌های او برای تیم ملی نشان می‌دهد که کی‌روش روی لیگ اشراف کامل دارد.

اسلامیان در پایان درباره مصوبه پاداش به بازیکنان گفت: این مسئله به تصویب رسیده و جزئیاتش را سایر مسئولان توضیح خواهند داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس