کد خبر 450098
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید:‌ بهتر است افراد در جایگاه خودشان مصاحبه کنند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی درباره شایعه جدایی‌اش از هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: این موارد بیشتر یک شایعه است که مطرح می‌شود. هر وقت من به مسافرت می‌روم درباره من چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. ساختن چنین شایعاتی واقعا برای من شائبه برانگیز است. نمی دانم چه کسانی با چه اهدافی چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. من به هیچ عنوان از هیات مدیره پرسپولیس کناره‌گیری نکرده‌ام و در تلاش هستم به پرسپولیس کمک کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف نظری با اعضای هیات مدیره دارد یا خیر گفت: همه اعضای هیات مدیره به دنبال این هستند که با یک هماهنگی خوب راه مناسبی را طی کنند و به پیشرفت و موفقیت پرسپولیس کمک کنند. البته وقتی موضوعی در هیات مدیره مطرح می‌شود مطمئنا نظرات گوناگونی درباره آن موضوع عنوان می‌شود. اگر این نظرات با هم متفاوت نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود اما اینکه گفته می‌شود اعضای هیات مدیره با هم اختلاف دارند به هیچ عنوان صحت ندارد. تمام اعضا با یک فکر مناسب به دنبال این هستند که پرسپولیس به جایگاه واقعی‌اش برسد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بحث مدیرعاملی طاهری در باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است اما باید بگویم طاهری در حال حاضر نایب رییس هیات مدیره و همین‌طور سرپرست باشگاه پرسپولیس است. معلوم نیست چه کسی این خبر را از باشگاه به بیرون داده است. بهتر است افراد در جایگاه خودشان صحبت کنند. وقتی بحثی به این مهمی مطرح می‌شود باید کسی که در این مورد مسئولیت دارد صحبت کند و افکار عمومی را از اخبار مطلع کند. وقتی غیر از این باشد شائبه‌های گوناگونی اطراف باشگاه به وجود می‌آید.

عبدی با بیان اینکه به زودی هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه را انتخاب خواهد کرد گفت:‌ ما به دنبال این هستیم مدیری لایق و مناسب برای باشگاه پرسپولیس انتخاب کنیم. نظر شخصی من این است که نباید احساسی مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود که اگر این گونه شود نتیجه آن بی‌ثباتی در مدیریت خواهد شد. وقتی با منطق و از روی معیارها مدیری مناسب را انتخاب کنیم می‌توانیم مدیریت باشگاه را برای چند سال به او بسپاریم تا ثبات در مدیریت به پیشرفت تیم کمک کند. ما باید مدیری انتخاب کنیم که وقتی منابع مالی برای باشگاه مشخص نبود خودش به منابع مالی دسترسی داشته باشد و بتواند نیازهای مالی باشگاه را تامین کند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد پرسپولیس در جذب بازیکن به خصوص در پست دروازه‌بانی عملکرد خوبی نداشته است آیا تمام این انتخاب‌ها با نظر برانکو بوده است یا خیر گفت: من فقط می‌دانم که روند جذب بازیکن با نظر طاهری و برانکو انجام شده است. آن‌ها هستند که در این زمینه می‌توانند صحبت کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    توروامام حسین پشت پرسپولیس روخالی نکنید نزارید دشمن شادبشه پروین بانفوذی هش به اندازهی کافی داره به پرسپولیس لطمه میزنه اگه یک درصد هم برانکوازتیم بره فکرکردید کی میخوادبیادجاش؟ هوادارواقعی انقدرنباید زود گول نوچه های پروین روبخوره همه جااینوبگیدتاهمه اگاه بشن همه پشت برانکوایم ادمین زودبچاپ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس