رییس جمهوری با حضور سرزده در منزل خانواده شهیدان «مهدی، امیررضا و حسن قاسمی» و منزل «غلامرضا حیدری» جانباز ۷۰ درصد در فضایی صمیمی و محبت‌آمیز با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی عصر روز سه‌شنبه 6 مردادماه و در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل شهیدان قاسمی در منطقه اتابک تهران، از صبر و فداکاری والدین این شهیدان والامقام تجلیل و قدردانی کرد.

رییس جمهوری، دیدار با خانواده معظم شهدا را مایه برکت برای دولت دانست و اظهار داشت: بی‌تردید دعای شهیدان بزرگوار پشت سر ملت ایران و این دولت قرار دارد و در کشور هر موفقیتی که وجود دارد مرهون فداکاری و ایستادگی شهدا و خانواده معظم آنان است.

http://www.dolat.ir/Images/News/Smal_Pic/6-5-1394/IMAGE635737166924913516.jpg

روحانی با تجلیل از صبر و فداکاری و زحمات والدین شهیدان و دلجویی از آنان، اظهار داشت: ما به وجود شما خانواده شهیدان افتخار می‌کنیم، شهیدان در دامان پاک شما تربیت شدند و در راه خدا و ائمه هدی(ع) قرار گرفتند.

در این دیدار، والدین شهیدان قاسمی با اظهار خوشحالی از دیدار رییس جمهور ‌خاطراتی از فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

شهید مهدی قاسمی سال ۱۳۶۱ و در سن ۲۵ سالگی، شهید امیررضا قاسمی در سال ۶۵ و در ۱۸ سالگی و شهید حسن قاسمی سال ۶۶ و در ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. لازم به ذکر است که شهید حسن قاسمی جاوید الاثر است.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشت، لوح تقدیری به‌رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهیدان تقدیم شد.
 

خانواده شهدا و ایثارگران پشتوانه ملت ایران هستند

http://www.dolat.ir/Images/News/Smal_Pic/6-5-1394/IMAGE635737191264142032.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر دیروز در منزل غلامرضا حیدری؛ جانباز ۷۰ درصد حضور یافت و ضمن گفتگو با این جانباز گران‌قدر از جان‌فشانی‌ها و تلاش‌های جانبازان و ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.

رییس جمهوری در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی انجام شد، خطاب به این جانباز و خانواده وی، گفت: دولت تدبیر و امید به وجود خانواده شهدا و جانبازان افتخار می‌کند و جانبازان در درگاه الهی اجری مضاعف دارند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشت، لوح تقدیری از سوی دکتر روحانی به این جانباز و خانواده وی اهدا شد.

غلامرضا حیدری در عملیات والفجر ۹ به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

اهالی محل پس از خروج روحانی از منزل این جانباز به استقبال رییس‌ جمهوری رفته و ضمن قدردانی از دولت یازدهم، در فضایی صمیمی مشکلات و مسائل خود را با رییس‌ جمهوری در میان گذاشتند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس