کد خبر 439474
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳

بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در دوره دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کرد.

نخستین خرید صبا در نقل و انتقالاتبه گزارش مشرق، میلاد نوری نخستین بازیکنی است که در مهلت نقل و انتقالات پیش‌فصل پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در خط هافبک به عضویت تیم فوتبال صبای قم در آمد.

بعد از مشخص و قطعی شدن مالکیت سیروس محجوب بر باشگاه صبای قم، مسئولان تیم فوتبال صبا با تاخیر بسیار زیاد سرانجام اقدامات خود را برای جذب یا تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز کردند.

تیم فوتبال صبای قم بعد از واگذاری به بخش خصوصی نخستین خرید خود برای مسابقات پانزدهمین دوره فوتبال باشگاه‌های کشور را به بازیکنی اختصاص داد که سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد و در دوران فوتبال خود در تیم‌های مطرحی بازی کرده است.

این بازیکن میلاد نوری است که پیش از این در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم نیز با پیراهن صبا در لیگ برتر به میدان رفته و در دو فصلی که عضو صبا بود یک مهره‌ بسیار گران‌بها و مفید بریا صبای قم از آب در آمد و صبا دو فصل از حضور وی به خوبی بهره برد.

حالا این بازیکن که بعد از جدایی از صبای قم دوران خوبی را در تیم‌های مختلف باشگاهی خود سپری نکرده، به صبا برگشته تا بلکه همانند لیگ‌های یازدهم و دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور که یک هافبک گلزن‌ و گل‌ساز برای صبای قم بود در فصل جدید نیز در جمع راه راه سفید و مشکلی پوشان قمی بدرخشد.

میلاد نوری بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در فصل قبل یعنی دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود و در آن فصل همواره پای ثابت ترکیب اصلی صبای قم بود و در لیگ برتر شش گل مفید برای صبایی‌ها به ثمر رساند.

با وجود اینکه کمتر از دو هفته تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور و آغاز بازی‌های فصل جدید جام خلیج فارس باقی مانده است، باشگاه صبای قم اکنون به تیمی فعال در بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است و سعی در جذب مهره‌های موثر و مفید برای لیگ پانزدهم دارد.

میلاد نوری بعد از اینکه دو سال بازی با پیراهن شماره 9 صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام حذفی و تک بازی لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به صبا برگشت و با عقد قراردادی برای مدت یک فصل رسما به جمع شاگردان مهدی تارتار در تیم صبای قم ملحق شد.

این در حالی است که صبایی‌ها با توجه به حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و جام حذفی گرامیداشت آزادسازی خرمشهر قطعا رقابت‌های سختی در پیش دارند و باید تلاش کند تا بازیکنان کارآمدی دیگری را به تیم خود بیاورند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس