کد خبر 439318
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

سیروس محجوب، ملوان را تحویل داده و با صبای قم به توافق رسیده تا براساس این توافق 80 درصد مالکیت صبا را در اختیار بگیرد و 20 درصد آن در اختیار استانداری قم باشد.

به گزارش مشرق،‌ علی حیات‌پور سرپرست تیم صبای قم گفت: بعد از تغییرات انجام شده در موضوع مالکیت باشگاه صبای قم، روند چارت سازی تیم و باشگاه در حال انجام است و بر این اساس با مهدی تارتار توافق و قرارداد بسته شده و او به عنوان سرمربی کارش را شروع کرده است.

او هم‌چنین درباره‌ی قرارداد مهرداد طهماسبی نیز گفت: طهماسبی فعلا با جایی قرارداد نبسته، با او هماهنگی‌هایی انجام شده و قرار است که نظر نهایی‌اش را اعلام کند. هم خودش و هم ما علاقه‌مندیم که او در صبای قم بماند.

وی با بیان اینکه ما تلاش داریم بازیکنان قبلی‌مان را حفظ کنیم و استخوان‌بندی تیم را نگه داریم، گفت: برنامه داریم بازیکنان جدیدی را به تیم بیاوریم که به تدریج نفرات جدید را اعلام خواهیم کرد.

او در مورد بازیکنان جدید جذب شده نیز گفت: میلاد نوری که سال قبل در پیکان بوده و زرگر را که در فجر سپاسی بوده را جذب کرده‌ایم و چند بازیکن نیز با مدیر برنامه‌هایشان صحبت شده تا نظرشان را اعلام کنند.

حیات‌پور در مورد بازیکنانی که از صبای قم رفته‌اند نیز گفت: قرارداد کلانتری تمام شده و او به تیم گسترش فولاد رفته، همچنین مهدی پور هم به سیاه‌جامگان رفته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس