کد خبر 436114
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه دمای هوای تهران در روز گذشته به ۴۱ درجه رسید که میزان مصرف برق تهران را به ۸۹۰۰ مگاوات رساند، گفت: اگر صرفه‌جویی اتفاق نیفتد در روزهای آینده احتمال خاموشی وجود دارد.

به گزارش مشرق، سید زمان حسینی مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران ، میزان مصرف برق منطقه برق تهران را در روز گذشته 8900 مگاوات عنوان و اظهار کرد: این میزان مصرف در سال گذشته در ماه‌های مرداد تجربه شد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه دمای هوا در روز گذشته به 41 درجه رسید میزان مصرف انرژی برق در تهران افزایش یافت که این میزان مصرف در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه باید صرفه‌جویی 10 درصدی در این زمینه صورت بگیرد، گفت: اگر صرفه‌جویی اتفاق نیفتد در روزهای آینده احتمال خاموشی در تهران وجود دارد.

حسینی با بیان اینکه نیروگاه‌های تولید برق نسبت به گرما حساس هستند، اظهار کرد: اگر صرفه‌جویی در مصرف برق صورت نگیرد احتمال حادثه نیز وجود دارد.

وی عمده مصرف برق را منوط به دستگاه‌های سرمایشی دانست و گفت: مردم به راحتی می‌توانند با صرفه‌جویی و بهینه مصرف کردن در وسایل سرمایشی از خاموشی جلوگیری کنند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    برق پایتخت رو هم نمی تونن تامین کنن اونوقت می خوان برای ۱۰ سال کل پروسه برق هسته ای رو تعطیل کنن ... حالا بگذریم از معظل کم آبی که باز هم همین نیروگاه های هسته ای بلکه با شیرین کردن آب بتونن به دادمون برسن ... اونوقت می گن مشکل کم آبی ما مربوط به تحریمه نه عزیز من شما برق هسته ای و نیروگاه های کوچیک رو راه بنداز بخش عمده ای از مشکلات از جمله کم آبی بر طرف میشه ...
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    دولتیها در شب و روز ارائه پیشنویس توافق نباید برقو ببرن. ملت انشالله باید پیگیر اخبار مهم هسته ای باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس