کد خبر 431028
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

کارشناس والیبال با تحسین عملکرد تیم ‌ملی والیبال ایران در بازی مقابل آمریکا، گفت: با شناخت خوبی که کادرفنی از بازیکنان پیدا کرده است ابرقدرت والیبال جهان را شکست دادیم.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی اظها‌ر کرد: بعد از چهار بازی نخست تیم ‌ملی والیبال ایران مقابل آمریکا و لهستان، عملکرد تیمی ما تغییر کرد و بسیار منظم تر کار کردیم. به نظر شخص بنده کادرفنی هم شناخت بهتری نسبت به تیم ‌ملی پیدا کرد و از ترکیب بازیکنان موثرتری بهره برد. شاید اول این شناخت خیلی خوب نبود و برخی انتقادات هم مطرح شد، ولی حالا شناخت کادرفنی و بازیکنان از یکدیگر بهتر شده است.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: در بازی روز جمعه مقابل آمریکا یک سعید معروف متفاوت را دیدیم. معروف و موسوی هر دو بعد از بازی روسیه کاملا متحول شده و توانستند توانایی خود را بر بازیکنان حریف تحمیل کنند. با کار خوب بازیکنان تیم ‌ملی آمریکا به عنوان ابرقدرت فعلی والیبال جهان به راحتی شکست خورد. البته تماشاگران و فضای خوب سالن هم نقش موثری در این پیروزی داشت.

عطایی تاکید کرد: عملکرد تیم ‌ملی والیبال ایران در بازی با آمریکا کاملا قابل دفاع است، ولی بازی دوم قطعا سخت‌تر خواهد بود. آمریکایی‌ها هم از شرایط سالن و هم از تیم ‌ملی ایران شناخت بهتری دارند. آنها در بازی اول خود در سالن 12 هزار نفری بازی همیشگی خود را ارائه ندادند و نتوانستند مثل بازی‌های قبل کار کنند. قطعا در بازی دوم با شرایط بهتری کار خواهند کرد.

کارشناس والیبال بار دیگر با اشاره به عملکرد خوب کادرفنی، خاطر نشان کرد: تعویض‌های کواچ در بازی با آمریکا به جا و منطقی بود و بازیکنان ایران هم در این مسابقه عملکرد کم نظیری داشتند. امیدوارم که در بازی دوم هم تیم ‌ملی ایران روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس