کد خبر 429787
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت: کار علیرضا منصوریان با استقلال شروع نشده بود که بخواهد تمام شود.

به گزارش مشرق، حسین آل‌اسحاق در مورد جلسه امروز علیرضا منصوریان با اعضای هیات امنا باشگاه نفت و اینکه این جلسه چه خروجی داشت عنوان کرد: منصوریان با نفت تهران قرارداد دو ساله دارد. ما برنامه‌های او را گرفتیم و فردا هم جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا در مورد نحوه جذب بازیکنان، ترمیم خطوط مختلف تیم و ... صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان شرطی برای باشگاه گذاشته که قرارداد 11 بازیکن تمدید شود اظهار داشت: این مسئله بحث شرط نیست بلکه او پینشهاداتی را در قالب سرمربی به ما بیان کرده و ما این مسئله را در گروه فنی و هیات امنای باشگاه بررسی و تعدیل می‌کنیم. از یکشنبه مذاکرات ما با بازیکنان هم شروع شده است و سعی می‌کنیم تیم خوبی را برای فصل بعد ببندیم.

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بحث مذاکره با بازیکنان و ... جزو مسائل فنی است. ما این صحبت‌ها را در جلسات روزهای آینده هم ادامه می‌دهیم و به زودی تمریناتمان آغاز می‌شود.

آل‌اسحاق در مورد اینکه چرا منصور قنبرزاده در جلسه هیات امنا با منصوریان شرکت نکرد اظهار داشت: قنبرزاده مدیرعامل باشگاه است. نفت تهران ساختار دارد. باشگاه کمیته‌های فنی، پزشکی و ... خواست خودش را دارد. هر کسی در جای خودش حضور دارد و فعالیت می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا موضوع حضور منصوریان در استقلال تمام شده است، خاطرنشان کرد: چیزی شروع نشده بود که بخواهد به پایان برسد. منصوریان چون با ما قرارداد دارد.

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران در رابطه با اینکه مذاکراتی بین منصوریان و نفت تهران انجام شده است گفت: یادمان باشد نفت تهران تنها نماینده ایران در مسابقات آسیایی است. ما در مرحله سختی قرار داریم و باید همه کمک کنند تا نفت تهران بتواند به وضعیت خوبی برسد.

وی در مورد بودجه نفت تهران گفت: بودجه ما نسبت به سال قبل 20 درصد اضافه شده است.

آل‌اسحاق در ارتباط با اینکه گفته می‌شود منصوریان خواهان افزایش قرارداد و بودجه باشگاه شده است، گفت: اینکه می‌گویند فلانی گفته را کاری نداریم. ما روی ظرفیت‌های خودمان کار می‌کنیم و براساس بودجه و مسائل مالی که مشخص کردیم کار را جلو می‌بریم. جلساتمان را با منصوریان ادامه می‌دهیم و روی نقاط مختلف تیم تحلیل می‌کنیم تا بتوانیم با قدرت وارد مسابقات شویم.

وی در پایان اعلام کرد: بعد از جلسه امروز علیرضا منصوریان یک بیانیه صادر می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس