کد خبر 421796
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

کیم در 10 قضاوت آخر خود فقط 15مرتبه کارت زرد از جیبش درآورده آن‌هم در شرایطی که یک‌سوم این اخطارها را به بازیکنان تراکتورسازی داده است!

خاطرات ایرانی‌ها از داور دیدار الاهلی و نفت
گروه ورزشی مشرق - کیم دونگ جین کره‌ای قاضی بازی امشب نفت و الاهلی در ورزشگاه ملک عبدا... شهر جده خواهد بود. داوری 41ساله که چند دیدار تیم‌های ایرانی را قضاوت کرده است.

دیدار الاهلی و نفت ساعت 22:15 امشب (چهارشنبه) 6 خرداد به قضاوت کیم دانگ جین کره ای برگزار خواهد شد.

نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان آسیا

کیم در 10 قضاوت آخر خود فقط 15مرتبه کارت زرد از جیبش درآورده آن‌هم در شرایطی که یک‌سوم این اخطارها را به بازیکنان تراکتورسازی داده است!

3بازی و 6 امتیاز ایرانی
کیم دونگ در 10قضاوت اخیر خود از کارت قرمزش بهره نبرده است تا این نکته به نظر برسد که برای کنترل بازی‌ها چندان دچار مشکل نمی‌شود.

این کره‌ای این فصل برای تراکتورسازی، نفت و پرسپولیس سه‌بار سوت زد که حاصل آن ثبت دو پیروزی برای تهرانی‌ها و یک شکست به‌نام تبریزی‌ها بود.

دونگ در دیدار پرسپولیس مقابل بنیادکار یک پنالتی برای قرمزها گرفت تا محمد نوری گل سه‌امتیازی‌اش را در تاشکند به ثمر برساند. با این حال کیم در دقیقه 45 پنالتی- اخراج واضحی به‌خاطر خطا روی مهدی طارمی را نگرفت تا پس از آن محمد نوری به دلیل اعتراض با کارت زرد جریمه شود.

نفت هم سومین بازی آسیایی خود در روز قضاوت جین با گل‌های دقایق 86 و 90 مطهری و پادوانی، الشباب را برد. آن‌هم در شرایطی که حریف از روی نقطه پنالتی با نایف هزازی (43) به گل اول بازی رسیده بود. به شکست تراکتورسازی مقابل الاهلی در امارات هم اشاره شد که طی آن پنج بازیکن تراکتورسازی و دروازه‌بان میزبان کارت زرد گرفتند.

خاطرات ایرانی‌ها از داور دیدار الاهلی و نفت
از اخراج نصرتی تا 4تایی شدن السد
کیم دونگ سال قبل بازی سه تیم ایرانی استقلال، تراکتورسازی و فولاد برابر رقبای‌شان را سوت زد.
استقلالی‌ها خوش‌شانس بودند که در دوبی با گل دقیقه70 محمد قاضی میزبان‌شان الجزیره را شکست دادند. هرچند که مهدی رحمتی و ساموئل از جمع آبی‌ها و یک‌ نفر از اماراتی‌ها کارت زرد گرفتند. کیم بازی فولاد و السد در اهواز را هم سوت زد. حتی در دقیقه 76 مجبور شد با نشان دادن کارت زرد دوم مدافع راست قطری‌ها را اخراج کند. با این حال پنالتی دقیقه 77 لوسیانو پریرا و سپس گل دقیقه 87 این برزیلی فقط عاملی شد برای تساوی 2-2 طرفین.

دونگ کره‌ای یکی از دیدارهای سپاهان را هم- در فولادشهر- قضاوت کرد و از قضا بازهم برابر السد قطر. نصف‌جهانی‌ها با چهار گل شریفی(2)، سوکای و مدافع حریف(93) نماینده پرادعای قطری‌ها را به آتش کشیدند در شرایطی که جین دو کارت زرد به بازیکنان تیم بازنده و یک کارت به شجاع خلیل‌زاده نشان داد.

دونگ فصل قبل دیدار لخویا و تراکتورسازی را هم سوت زد. آن روز این کره‌ای محمد نصرتی را با کارت زرد دومی که نشان داد (88) از زمین اخراج کرد. یک پنالتی هم برای حریف گرفت که سباستین سوریای اروگوئه‌ای‌الاصل خرابش کرد.

در نهایت هم نتیجه دیدار تیم‌های تونی پرتغالی و گرتس بلژیکی صفر- صفر شد.

خاطرات بد سرخابی‌ها از دونگ
استقلال و پرسپولیس اگرچه که یک برد در سال‌های اخیر در کنار قضاوت‌های دونگ کره‌ای به‌دست آوردند اما پیش‌تر خاطرات تلخی را هم با این داور به ثبت رساندند.

استقلالی‌ها یک‌بار سال2011 برابر السد یک- یک متوقف شدند. آن روز که مجیدی گل آبی‌ها را زد و کتیا گل السد را، دونگ به پنج استقلالی کارت زرد نشان داد.

استقلالی‌ها یک‌سال بعد باخت برابر الجزیره را در روز قضاوت کیم تجربه کردند آن‌هم پیش چشم هواداران‌شان در ورزشگاه‌ آزادی. آبی‌ها آن سال بازهم به تور دونگ خوردند.

در مرحله حذفی استقلال به اصفهان رفت تا مهمان سپاهان باشد. آبی‌ها در این دیدار سه‌ کارت زرد از جین گرفتند و دو گل هم از سزار (8) و بنگر (35) دریافت کردند تا دست‌خالی به تهران بازگردند.

در همان فصل پرسپولیس هم در دیدار پنجمش مقابل الهلال قضاوت دونگ را تجربه کرد. در آن مسابقه عرب‌ها با گل العربی پرسپولیس را شکست دادند در حالی که سه کارت زرد سهم قرمزها شد و سه کارت زرد نصیب آبی‌ها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس